Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I gode råd til en "Rookie"?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude..

Jeg har lavet en webshop, med salg af t-shirts fra mærker der hører til i surf, skate & snowboard kulturen. Jeg er ny i denne branche, men har altid haft lysten til at prøve det af, og det er nu gjort.

Jeg har dog 2 udfordringer:

1. Hvordan får jeg for alvor gang i salget? Der har været lidt, men ikke rigtig det vilde, konstante flow.

2. Hvordan får jeg flere brands ind på siden? De mærker vi fører kommer alle fra samme distributør. Han er dog ikke vildt hjælpsom, i forhold til at få etableret kontakt til andre mærker/distributører. De mærker jeg har rakt ud til, har ikke svaret tilbage. Jeg fornemmer det er en ret lukket verden?

Vores side hedder "Customrepeat". Ris/ros til siden modtages ligeledes.

Håber I kan komme med lidt gode input!

God dag til jer.. :)

Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 2
Fra  PerJacobsen.com Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alvin,

Tillykke med dit nye site og firma :-)

Jeg vil fokusere på spørgsmål 1, som er det jeg ved noget om..

Der er rigtig mange ting at gå igang med. Først og fremmest vil jeg anbefale, at du hurtigst muligt tager hul på at få opbygget en mail-liste med kunder og besøgende på sitet. Selvfølgelig skal alle, der handler helst på listen, men lav også gerne push-beskeder på sitet, hvor du opfordrer besøgende til at signe op - måske imod 10% på næste køb. Nyhedsbreve til denne mailingliste er en af kerneområderne for salget på sigt - så start med at få bygget det op så hurtigt som muligt.

Dernæst: SEO - få sikret at alt på sitet er så optimeret som muligt, så du kan få så meget organisk, gratis trafik som muligt. Hvis dit marked primært er det danske er valget af .com domæne måske ikke det smarteste - men skal du udvide til andre markeder senere er det en god beslutning på sigt.

Og på kort bane: Kom i gang med Google Ads med Shopping kampagner - det er uden tvivl her du vil kunne købe dig til den bedste trafik - så start her.

Til sidst en kort bemærkning til punkt 2: Jeg har kørt mange kampagner for shops, som har det svært, hvis ikke udvalget er unikt, rammer en niche med ingen eller få konkurrenter, eller meget bredt og med lave priser. Så jeg tror du skal beslutte, hvilken retning du vil gå..

Håber du kan bruge noget af dette..

Mange hilsener,

Per

Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Tak for dine gode input.

Er du selv ekspert på området, eller kan du anbefale nogen der kan hjælpe med de ting du nævner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)