Instagram til webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 59
lea_mh Skrevet 12-08-2018 kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haderslev
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Philip Rossen Fra  Justlearn ApS Skrevet 12-08-2018 kl. 10:22

Spændende opslag. Du kunne måske lave et opslag hver dag :)

Bliv bedre til at snakke et sprog ved at booke sprogundervisning gennem https://www.justlearn.com. Book en prøvelektion til et billigere pris for at afprøve læringsformen!

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 18
Indlæg ialt: 8
Iben Esager Skrevet 12-08-2018 kl. 10:58

Hej Lea

Jeg syntes at det er nogle super fine og stilrene produktbilleder du har.
Hvis det var min instagram profil, vil jeg dog lave en lidt længere tekst i biografi - evt omkring fragt eller mere om produkterne.

Jeg vil også poste lidt oftere. Måske hver dag/hver 2 dag. Og så vil jeg bruge lidt flere hashtag, for at nå ud til flere :)

Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 59
lea_mh Skrevet 14-08-2018 kl. 11:23

Tusind tak for de fine ord til jer begge to!

Iben: Jeg vil helt sikkert se hvad jeg kan gøre ved min biografi! Jeg poster hver 2. dag og bruger alle mine hashtags i kommentaren, for at gøre billedebeskrivelsen mere overskuelig :)

Vh Lea

Fra Padborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 12
Rhea-Sophia Raarup Skrevet 14-08-2018 kl. 12:26
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 192
Lars Skrevet 14-08-2018 kl. 13:05

Mvh. Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 18
Indlæg ialt: 53
Andreas Lang Fra  Search Partners Skrevet 14-08-2018 kl. 14:35

Du kunne også opsætte Facebook katalog, så du kan tagge dine produkter på Instagram. Det gør det meget nemmere for dine følgere at se/læse mere om de enkelte produkter. 

I bund og grund skal du have et produktfeed til din Shopify løsning, som du så indsender til Facebook. Før at løsningen virker, skal du have konverteret din Instagram konto til en virksomhedsprofil og linket din Facebook forretningsside og Instagram. 

Jeg kan også se at du ikke benytter Facebook Pixel til at tracke hvordan dine brugere interagerer med din hjemmeside, det er en fejl hvis du kører annoncer på Facebook, da du så ikke har så gode optimeringsmuligheder.

Indehaver af search marketing bureauet Search Partners - søgemaskinemarketing i øjenhøjde. Læs mere på SearchPartners.dk

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 196
Sebastian Hørberg Skrevet 14-08-2018 kl. 18:14

Hej Lea. 

Overall fin instagram - good job! Pas på med at misbruge hashtagene, da det i sidste ende kan få dig shadowbanned (udlukket for at blive vist på hashtag siderne) --> https://www.instagram.com/p/BmbdN5whvcT/?taken-by=pureosophy - herudover ville jeg også rykke hashtagene op i selve beskrivelsen af billede, da instagrams algoritme generelt set ser kommentarer med op til 30 hashtags som spam, hvilket betyder du bliver shadowbanned.

Hit me up hvis du har brug for mere professionel hjælp til instagram: sebastianhoerberg.dk - så tager vi en uforpligtende dialog omkring jeres muligheder for vækst igennem Instagram :-)

96% af dine besøgende konvertere aldrig, gør noget ved det.... 

➡️GetSocialy.com 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Rejsestien Fra  Rejsestien Skrevet 15-08-2018 kl. 14:32
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej Lea,

Jeg synes du har en rigtig fin og gennemført stil, så bliv endelig ved med det! 

Eneste input skulle være, at du får kommenteret mere tilbage på dem der skriver til dine posts. Det skaber interaktion og det vil blot styrke din profil og glæde vedkommende der har kommenteret. 

Tilmeldt 17. Aug 18
Indlæg ialt: 1
gratis123 Skrevet 17-08-2018 kl. 13:03
Hej Lea,

Jeg syntes det ser pænt ud!

Med venlig hilsen

Rasmus - https://www.travelsense.dk/da/rejser/erhvervsrejser-19
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere