Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side bliver ikke crawlet af Google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har for flere dage siden skrevet ny tekst på min forside URLhttps://www.petitflora.dk/

Men når jeg googler Petitflora.dk, er den nye tekst ikke kommet med. Crawler Google ikke hver dag?

Jeg kan se i Google search control at jeg har nogle fejl, men skulle det nye jeg laver på min side ikke komme frem alligevel?

På forhånd tak.

Venlig Hilsen Anja 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Google crawler hver dag, men om crawleren kommer forbi din webshop hver dag, er ikke garanteret.
Ifølge Googles cached version af din webshop blev den besøgt tidligere i eftermiddag.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar John. Det har jeg set, det var også derfor jeg tænkte det var underligt at den nye tekst ikke kommer frem.

Vh Anja

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Undersøg om der er sat noindex på nogle sider ved en fejl.

Du har desuden mulighed for at anmode Google om at crawle din side på ny via funktionen 'Googlebot-simulator' i Google Search Console

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja:
Jeg har for flere dage siden skrevet ny tekst på min forside

Den nye tekst, er det i form af ny title eller meta description? Google vælger i stigende grad selv, hvordan de to skal vises i søgeresultaterne.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du teksten i meta description? Denne kan Google godt finde på selv at vælge for dig, hvis den er for kort eller for lang - eller hvis de vurderer, at de selv kan lave en bedre :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)