Hej Amino´er Jeg skriver fordi jeg er i gang med at lukke et IVS ned som har kørt i under 1 år og har haft en omsætning på under 10.000 kr.
Nu har jeg søgt lidt rundt på nettet om hvordan man laver en årsrapport, men når jeg kigger på eksempler i regnskabsklasse B, så er de 25 sider lange og jeg tænkte på om dette er nødvendigt, når jeg har så småt et firma. Er der eventuelt en slag formular, som kan udfyldes, så det gør det lidt hurtigere at lave årsrapporten? (Jeg bruger Dinero som regnskabsprogram, så jeg har selve bogføringen af mine posteringer i orden)
Og ellers er der nogle ting, som i vil råde mig til at være opmærksom på, når jeg lukker firmaet? :)
Okay, mange tak for tippet og er den fyldestgørende? Skal man have lavet ledelsespåtegning, revisionspåtegning, ledelsesberetning, noter osv. inden man begynder på skabelonen eller kan den generere dette i systemet?