Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Tak for dine svar. De gav mig et positivt billede af dig som person og en idé om typen af produkt. Det er sådan noget og meget gerne mere, som du kan fortælle potentielle investorer. Hvis produktet er nemt at kopiere, kan du få potentielle investorer til at underskrive en hemmeligholdelseserklæring, hvis de efter de indledende oplysninger om dig og produktet ønsker detaljerede oplysninger.

Hvad er en hemmeligholdelseserklæring (NDA)?

https://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-en-nda.aspx

Eksempel på erklæring:

https://www.amino.dk/media/p/276745.aspx

Jeg mener ikke, at jeg er den rette til dit projekt, men jeg ønsker dig held og lykke med det. 

Venlig hilsen

Rasmus

Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for en positiv feedback jeg kan bruge til noget 👍

Det sætter jeg stor pris på.
Bedste hilsner
Pia

Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Jeg beklager, at jeg er ny i det her game og ikke har en brændende god salgstale.
Men sagen er, at jeg har et produkt der kunne sparke røv, hvis jeg fik hjælp til at gøre det.
Derfor jeg prøvede at søge en investor herinde eller en sparringspartner. Jeg må lave et nyt opslag og prøve at sælge mit produkt lidt bedre.

Bedste hilsner
Pia

Fra hørsholm
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia, jeg er interesseret , afhængig af kapital behovet, men lad os tage en snak, venligst Kim

Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Du skal være velkommen til at kontakte mig på piaweden@gmail.com

Bedste hilsner
Pia

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pia, du skal altså ikke "folde dig ud" over for en, som har 10 indlæg i 10 år her

Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amadeo

Jeg har ikke "foldet mig ud" Jeg har bedt om hjælp til at komme videre med mit projekt.
Jeg ved ikke hvad folks status er herinde, som skrevet er jeg helt ny i gamet og kender ikke Amino vildt godt.
Jeg svarer retur, som jeg bliver svaret, om du så har 1 eller 5 stjerner, 1 eller 20 indlæg er for mig ikke vigtigt!
Men det er personerne bag svarene og måden der bliver skrevet på!

Bedste hilsner
Pia

Tilmeldt 9. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Det er altid svært at starte op og du kan med fordel finde dig en Mentor der kan hjælpe dig igang.

Der findes mange gode netværk der kan hjælpe dig videre som Feks ConnectDenmark.com, Københavns erhverscenter, samtidig er der et hav af accelerartor programmer der kan hjælpe dig med at finde dine ben i opstartsfasen.

Du siger bare til hvis du vil have lidt hjælp med at finde den rigtige for dig.

Glem NDAer, de virker ikke, det drejer sig alt om tillid og tro på de partner/mentor du samarbejder med. Hellere bruge lidt mere tid på at finde nogen du stoler på end tilfældige du møder på nettet.

mvh

Martin

Seed-funding.dk

Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

KaN jeg godt følge dig i.. Især når man selv sidder med nul kr

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Pia, du skal altså ikke "folde dig ud" over for en, som har 10 indlæg i 10 år her

Undskyld, men siger det noget om folk at de kun har haft 10 indlæg herinde. Man kan vel godt være seriøs selvom man ikke sidder på Amino hele dagen. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)