Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen salg på webshop

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Justlearn ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser denne fejl.

Noget er forkert :-(

I mixet har du allerede en base. Hvis du vil vælge en anden, skal du først fjerne den.

Bliv bedre til at snakke et sprog ved at booke sprogundervisning gennem https://www.justlearn.com. Book en prøvelektion til et billigere pris for at afprøve læringsformen!

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Eva,

Tusind tak for din svar! Du kan vælge musli eller grød - du kan ikke vælge begge på samme tid.

Ja, fragtprisen er høj, men lige nu kan det ikke være billigere :/.

Tusind tak for din feedback.
Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal vælge kun grød eller havregryn - det kan ikke være begge på samme tid.
Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak!
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Bullshit detektor går ihvertfald helt amok når jeg ser på jeres kunde anmeldelser, 

Og jeg kan ikke lade være med at tænke scam når jeg ser bullshit kunde anmeldelser.

Så fjern nu det selvskrevne lort som i påstår er jeres kunder...

Ellers så tænker Potentielle kunder hey i skal kraftedermalmer ikke fornærme min intelligens, Fuck jer vi skrider  

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Faktisk, vi har ikke skrevet det selv - det er taget fra vår Facebook-side, men du har ret - jeg vil tilføje navnene, så folk kan se de virkelige mennesker skrev det. Tak for din feedback!
Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant ide.
Men...

Der er alt for mange sproglige fejl. Jeg gætter på at dit modersmål er engelsk?

“Holde kontakt!”
“Denne pakke er bare for dig”

Har du overvejet at få læst den igennem af en danskkyndig?

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, hjemmesiden blev kontrolleret, men jeg tror vi skal have det kontrolleret igen. Tak for din feedback!
Tilmeldt 21. Jun 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er de problemer jeg ser:

Hjemmesiden "lagger," den forårsager at browseren går lidt i stå. Måske er dette kun et problem for mig.

Hjemmesidens valgte sprog burde automatisk være dansk hvis ip adressen er dansk. Det er sådan andre hjemmesider fungerer.

Koncepted syntes jeg er dårligt. Måske er det kun mig, men jeg vil aldrig købe mad online (pakkeshop) fordi de tager dage før jeg modtager det. Og jeg har prøvet det en gang og resultatet var at maden var gammel (nødesmør).

Desuden er priserne meget høje - og ja jeg forstår godt at høje priser næsten er nødvendigt i danmark for at kunne overleve.

Jeg er nysgerrig, tjener i/du nok til at overhoved kunne overleve på det? Jeg kan ikke forstille mig at i kunne tjene nok på dette.

Må jeg spørge hvor stor investeringen er i firmaet?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)