Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop,

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle på Amino,

Jeg ville blive rigtig glad, hvis der var en venlig sjæl. som ville kaste nogle friske øjne på exclusiveblade.dk

Hvad kan gøres bedre i design, markedførings samt SEO mæssigt osv? Alt råd og vejledning modtages, tusind tak for din tid/hjælp.

Mvh.

En ung og ambitiøs iværksætter,
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fin webshop, flot og enkelt design. Kunne bestemt være et sted jeg kunne finde på at handle.

Der er dog en fejl, når man går ind på et produkt. Her står der "Relaterede varer" ned af på siden, der virker lidt underligt

 

Fra Danmark
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 19
Fra  SimpleCo Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ift. design vil klart få gjort noget ved hero sektionen øverst på siden. 
Indsætte en fangende titel og måske også overvej om top sektionen skal have en lige kant som på de andre sider.  
Eksklusivt vil jeg klart sammenligne med stilrent design, lige linjer & kanter.  

Med venlig hilsen
Joacim :-) 

Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes det var en fin side, men der mangler lidt information om selve produktet.
Du skriver en masse om prøvepakken, men ikke så meget om selve skraberen.
Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, mange tak for din feedback. Det kan jeg godt se, og du har helt ret det ser mærkeligt ud. Ikke meningen det skulle stå ned af siden. Det vil jeg få rettet assap. :-)
Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sille, Du har ret der kunne godt stå noget noget mere omkring skraberen og vores blade. Det vil jeg sørger for at der kommer. Mange tak for din feedback.
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ung og Ambitiøs iværksætter ;).

Vil gerne give dig en masse feedback dog vil det kræve noget mere arbejde end bare ord og hvis du har Skype kan vi tage den der.

Er glad for brug af billeder til at vise hvad jeg mener m.v.

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Joacim, Du har ret der mangler noget tekst / en god titel på frontsiden, og enig med dig i at lige linjer & kanter vil se bedre ud. Tak for din feedback.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)