I forbindelse med opstart af et nyt bureau med speciale i mobil markedsføring, søger jeg nu nogle som kunne være interesserede i at blive vist som kundecase. Dette skyldes at vi i starten gerne vil have nogle konkrete eksempler, som vi fremover kan vise til vores kommende kunder.
Så står du og overvejer at benytte mobil markedsføring, fx i forbindelse med at udsende dit nyhedsbrev via sms, afholde konkurrencer, lave afstemning eller måske noget helt fjerde. Vores løsninger er meget individuelle og vi sætter en ære i at levere løsninger tilpasset jeres behov, så i fx ikke kommer til at betale for noget i egentlig ikke har behov for.
At du bliver vist som kundecase giver dig, udover omtale, også en nedsat pris og en form for start-up-rabat. Har dette din interesse må du meget gerne sende mig en e-mail til js@promarketing.dk, hvor du evt. kort beskriver din virksomhed og dine behov. Jeg ser frem til at høre fra nogle aminoer snarest :-)
Kan godt være det bare er mig, men jeg savner altså nogle priser
Hej Joel.
Vil helst ikke ligge priser ud i et forum, da vi ikke sælger boks-løsninger som massedistribueres. Vi kigger mere på det individuelle behov hos kunden, og sammensætter ud fra dette en konkret pris.
Har du noget du gerne vil høre nærmere om, så send endelige en mail til js(a)promarketing.dk - så finder vi ud af noget :-)
Du behøver skam heller ikke skrive priserne her i et forum, men kan du så ikke skrive et cirka prisniveau?
Du kan bar sende mig en PM, hvis du ikke vil skrive det her Jeg har ikke råd til at investere i det lige nu, men er igang med opstart af et nyt firma, hvor det kunne blive relevant. Så det meget rart at vide, hvad det her mobil markedsføring koster.
Du behøver skam heller ikke skrive priserne her i et forum, men kan du så ikke skrive et cirka prisniveau?
Du kan bar sende mig en PM, hvis du ikke vil skrive det her Jeg har ikke råd til at investere i det lige nu, men er igang med opstart af et nyt firma, hvor det kunne blive relevant. Så det meget rart at vide, hvad det her mobil markedsføring koster.
Smid gerne en mail med det du ønsker (nyhedsbrev, konkurrencer eller noget andet?) - så kan jeg give dig et tilbud.