Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop platform

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg har ledt efter nogen webshop platforme, men jeg vil gerne have en webshop med .dk og ikke .com. Jeg har prøvet Wordpress og Weebly der kunne jeg simpelthen ikke finde .dk, måske har jeg overset noget, har virkelig ingen ide. Tak på forhånd! :)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenze71:
Hej!

Jeg har ledt efter nogen webshop platforme, men jeg vil gerne have en webshop med .dk og ikke .com. Jeg har prøvet Wordpress og Weebly der kunne jeg simpelthen ikke finde .dk, måske har jeg overset noget, har virkelig ingen ide. Tak på forhånd! :)

Hej. 

Du kan sagtens oprette Wordpress-webshop med et .dk-domæne. Uden problemer. Wordpress skal blot installeres på domænet, som du registrerer gennem dit webhotel og DK-hostmaster. 

Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen! :D

Fortsat god dag! :)

Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står i et problem nu... Hvordan installere jeg wordpress på domænet, hvor det så skal registreres på webhotel og dk-hostmaster.

Håber du kan hjælpe eller finde en slags video, hvor de forklarer det.
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår har du købt domænet? der kan nemlig nogle gange godt gå 24-48 timer, fra man har købt det til man kan se siden online. 

Hos de flest udbyder kan man fra en kundeområde få adgang til noget som hedder Cpanel.

I Cpanel skulle der gerne være en firekant med noget som hedder softaculous. Hvis du trykker her bliver du guidet over på en anden side, hvor der er et stort valgt af forskellige systemer.

Hvis du så i søgefeltet skriver WordPress, så skulle det gerne komme frem. Tryk her på og udfyld de felter som den beder om. Så skulle du gerne have Wordpress. 

Med hensyn til valgt af webshop, så er wordpress med woocommerce et godt valgt hvis du vil have en webshop med få produkter. Hvis du kun vil have en webshop, vil Magento være et godt valgt. Jeg kan godt hjælpe dig igennem eller lave det for dig.

hvis du ringer til mig på 31 35 51 57, eller skriver en pm med dit telefonnummer, skal jeg nok hjælpe dig i gang med dit projekt 

 

Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke købt domænet eller et webhotel endnu, da jeg ikke vidste man skulle det. Skal nok prøve det som du skrev med Cpanel. Jeg har allerede valgt WooCommerce til wordpress som mange har anbefalet på amino. Jeg kan desværre ikke ringe til dig, da jeg er på ferie til d. 24 og derfor vil det være en dyr omgang, hvis vi skulle snakke, men jeg skal nok skrive PB, hvis jeg har brug for hjælp til noget. Tak for hjælpen og fortsat god dag! :D

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

OK. Du kan bare kontakte mig når du kommer hjem. Men god ferie

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hej..

Jeg skriver på vegne af Togi Data og jeg har vedhæftet et link her, hvor du har mulighed for at få gratis rådgivning. :) -er sikker på det vil kunne hjælpe dig videre, så du ved hvad dit næste step skal være.

https://togidata.dk/togi-datas-gratis-wordpress-hjaelp/

Kh. Tanja Togi Data

Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for linket! Har sendt en forespørgelse til jer. :)

Fra Køge
Tilmeldt 5. Jul 18
Indlæg ialt: 8
Fra  Kisbyes Webdesign Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Først køber du et .dk domæne hos en udbyder (jeg bruger one.com).

Når domænet er købt og godkendt af one.com, sender de en mail med oplysninger til hvordan du logger ind.

Inde i login-panelet har de så en funktion på one.com, hvor de installerer wordpress hjemmesiden for dig - så du ikke selv skal have noget kendskab til hvordan man gør. Det er blot et par klik og så er du kørende

Hvis du har flere spørgsmål, så skriv gerne :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)