Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdstøj - skjorter, jakkesæt mm.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de er samlet i Italien.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55

Hej 

Fedt koncept, kunne godt se mig selv købe et jakkesæt på et tidpunkt gennem jeres side. Jeg ville dog fortrække at have en kyndig til at tage mine mål og det havde jeg svært ved at finde information om på jeres side. 

Jeg kunne måske selv købe jakkesætte direkte fra Indien eller Kina, men som forbruger ville jeg dog ikke have den samme sikkerhed som jer. Så det tror jeg ikke afholder mange fra at bruge jeres butik. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

For det første, så ser det ud til at være nogle lækre vare der vises på din hjemmeside. Så den er da bookmarked til jeg engang får råd til den slags.

remydk, jeg håber ikke selv du laver din egen pasta, for så har du altså bare for meget tid til overs :-)

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 12:52

Ser ud til at være et fint koncept. Hvis bare snittet er i orden. Skal være lækkert til prisen.

Jeg kan sagtens se det fede i at give ekstra penge for en vare når jeg handler lokalt.

Og nej, jeg dyrker heller ikke mine egne gulerødder.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 13:38

Big Smile

Støt dansk arbejdskraft Yes 

Big Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:17

Hej igen.

Ja vores hjemmeside trænger vidst til en opdatering mht. opmålings processen, det skal jeg nok se på. Men inde på siden under Informations fanen kan du finde kontakt informationerne på vores salgskonsulenter og aftale et tid til opmåling. Under mødet er der selvfølgelig også mulighed for at se og vælge varerprøver.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)