Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonopkald

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der virksomheder som f eks kan varetage telefonopkald delen f eks hvis kunden har et spørgsmål og vælger at ringe ind? Jeg har kun 3 produkter på min webshop

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det en omkostning du er villig til at betale?

Der findes virkelig mange danske call centre, jeg vil dog ikke anbefale dig at gå den vej, da du ikke kan være sikker på kvaliteten (afhænger af din risikovillighed).

Head of SEO & Press hos Kids-world.dk. Har aldrig solgt så meget børnetøj som nu. 

Tilmeldt 5. Mar 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg villig til at betale den omkostning

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Så må det være et call-center du er på udkig efter :-)

Head of SEO & Press hos Kids-world.dk. Har aldrig solgt så meget børnetøj som nu. 

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det vil være billigere for dig at ansætte en mand eller 2 til at passe telefonen evt. kan telefon tiderne jo sættes til efter f.eks klokken 16 og så kan man jo spare lidt penge ved at lade et ungt menneske passe det ved siden af skolen

mvh.

Magnus

Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved regus.dk tilbyder telefonpasning
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hos CityCallCenter er det netop det vi laver. Vi kan klar alt fra at tage imod besked, til at fungerer som kundeservice. Både på telefonen, char og email.

Du er meget velkommen til at tag fat i mig på 80 20 20 29.

med venlig hilsen

Anne Marie

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en service, du kan købe relativt billigt i forhold til, hvad du får for pengene.

Hos NordicCall.DK er vi et inbound callcenter, hvor vi tilbyder telefonpasning og kundeservice på vegne af vores kunder, som ligesom dig har set potentialet i at outsource kundeservicen.

Vi har som standard åben alle hverdage 8-22 samt i weekenden 9-18 - Der er intet abonnement, du betaler derfor udelukkende, når vi hjælper dine kunder, i den tid hvor du ikke har opkald sidder vi altså gratis.  Når vi får et opkald, så opkræves du kun 7 kroner per påbegyndt minut kundeserviceopkaldet varer.

Ønsker du blot at der lægges en besked til dig, så du selv kan hjælpe kunderne, så kan det laves for kun 290 kroner per måned for de første 20 opkald, herefter kun 7 kroner per opkald.

Er du i flere lande end Danmark, så kan vi også hjælpe på engelsk, svensk, norsk, finsk, tysk, fransk, hollandsk og spansk

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du ikke har fundet en løsning der passer til din webshop endnu, skal du være meget velkommen til at kontakte for et uforpligtende tilbud på telefonpasning med webshopservice. Vi passer dagligt flere webshops for vores kunder.

De bedste hilsner

Cher Weber Pedersen

Telesvar

88433333

info@telesvar.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)