Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til at pege mit dk domæne(købt ved dandomain) overpå min webserver ved GoDaddy

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har købt et dk domæne ved dandomain for en kunde da jeg kunne få det billigere der, end ved godaddy. Dog bruger jeg godaddy som min primære hostudbyder og vil derfor gerne have peget domænet derover. Er der nogle der kunne være bejælpelige? :)

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal enten have rette din DNS, have lavet en 301 redirect, eller flytte domænet.
Den bedste løsning på lang sigt er at flytte domænet, men det kan tage et stykke tid. For en hurtig løsning ring og spørg dandomain om du har adgang til at ændre DNS opsætningen.
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er tale om et .dk domæne ligger alle registrerings-oplysningerne hos dk-hostmaster. Du skal derfor logge ind med NEM-ID på dk-hostmaster.dk og redeligere dit domæne (opdatere DNS) så det peger på navneserveren hos GoDaddy. 

Danske domæner kan ikke "flyttes".  :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Wk112:

Har købt et dk domæne ved dandomain for en kunde da jeg kunne få det billigere der, end ved godaddy. Dog bruger jeg godaddy som min primære hostudbyder og vil derfor gerne have peget domænet derover. Er der nogle der kunne være bejælpelige? :)

Hvad er prisforskellen ? 30-40 Kr ? Saa alt det besvær for at spare nogle smaa penge og nu skal du maaske betale nogen for at faa det til at pege til godaddy, i sidste enden vel ikke det værd ?

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders S:

Wk112:


Har købt et dk domæne ved dandomain for en kunde da jeg kunne få det billigere der, end ved godaddy. Dog bruger jeg godaddy som min primære hostudbyder og vil derfor gerne have peget domænet derover. Er der nogle der kunne være bejælpelige? :)




Hvad er prisforskellen ? 30-40 Kr ? Saa alt det besvær for at spare nogle smaa penge og nu skal du maaske betale nogen for at faa det til at pege til godaddy, i sidste enden vel ikke det værd ?




Og jeg mener faktisk det hos dandomain koster over 50 kroner at få lavet en redirect på et domæne.
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Hvad er prisforskellen ? 30-40 Kr ? Saa alt det besvær for at spare nogle smaa penge og nu skal du maaske betale nogen for at faa det til at pege til godaddy, i sidste enden vel ikke det værd ?

Det tager 2 min. at logge ind på dk-hostmaster og indtaste navneserveren på det nye webhotel...

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Ok at det kun tager 2 min.

Men for at spare 30-40 kr.. hvis det er der man prøver at spare når man laver en hjemmeside så...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)