Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger privatlån til den 10/7

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, jeg står og mangler midler da mistet mit gamle arbjede fra ene dag til den anden, og ikke fået min sidste løn, har fået nyt job , hvor jeg får første lån 10/7 - tldr: søger et privatlån på 7000, betaler 8000 tilbge den 10/7 - skriv til mig hvis man vil vide mere(info på mig osv)

god dag :)
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at forhøre dig i din bank om et bevilliget overtræk, som automatisk trækkes fra din næste løn. Det burde banken kunne være behjælpelig med

Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
takker for svaret, men (self) er banken ikke en mulighed
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Uden at vide det, så tror jeg du vil få meget svært ved at låne penge af en privatperson herinde. Hvis banken ikke vil låne dig så lille et beløb, tyder det på de vurderer at du ikke kan betale dem tilbage. Derfor vil mange nok tænke at der en kæmpe astronomisk sandsynlighed for lånegiver vil få svært ved at få sine penge igen.

Det er lidt som en Vivus lån vel. Du kan låne 4000 kr med en lav rente, men de skal betales tilbage efter 30 dage. Problematikken er så, at hvis man ikke har 4000 kr den forrige måned, har man heller ikke 4000 kr den næste måned. Derfor skal man låne lidt mere til at betale renterne af - og så kører toget indtil man ikke kan følge med mere. 

Mit råd:
1: Meld dig ind i en A-Kasse

2: Meld dig ind i en A-Kasse.

3: Hvis det er en kort periode du ikke har noget arbejde. Så gør rent om morgen, find et vikat arbejde om dagen og arbejd på en produktion om aftenen. Så er du hurtig med igen, og efter et par måneder kan du stoppe vikararbejdet. Det har jeg selv gjort da jeg tidligere havde stramme perioder. Stram ballerne sammen, og giv den gas. Jeg tænkte på at jeg ikke skulle hyle fordi jeg havde noget skodarbejde i en periode, og at jeg sov 4 timer om dagen. Andre folk i verden gør det hele deres liv. Ingen undskyldning, du kan altid finde de typer af arbejde.

4: Meld dig ind i en A-kasse.

Vh Michael.

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror ikke du skal se privatlån som enløsning, da jeg meget kraftigt tvivler på du vil få det.
Der er bare for stor risiko forbundet med lånet til at folk vil tage chancen.
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Kære damer og herrer,
Ansøg om din kredit hos FESTKREDIT i Tyskland.
Besøg os på: www.festkredit.com
Hvis du ikke kan tale sproget, skriv os direkte.
Med venlig hilsen
Herr Seifert
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Festkredit:
Kære damer og herrer,
Ansøg om din kredit hos FESTKREDIT i Tyskland.
Besøg os på: www.festkredit.com
Hvis du ikke kan tale sproget, skriv os direkte.
Med venlig hilsen
Herr Seifert

ich will sehr gerne credit machen haben können da jeg keine money haben und min bank will nun zurückbetaing haben mit das samme oder ich bekomme selv bank und das will ich nicht

Falls Sie mig ikke forstå - bitte undshulden und haven side Dan eine sehr behagelig tag - nun kommer sie mit die Penge omgehende oder ich bin böse altso

mfg und meget anderes. John aus Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ich will sehr gerne credit machen haben können da jeg keine money haben und min bank will nun zurückbetaing haben mit das samme oder ich bekomme selv bank und das will ich nicht

Falls Sie mig ikke forstå - bitte undshulden und haven side Dan eine sehr behagelig tag - nun kommer sie mit die Penge omgehende oder ich bin böse altso

mfg und meget anderes. John aus Hannover

Festkredit:
Sehr geehrter Herr John
Besuchen Sie uns auf unsere Webseite: www.festkredit.com und beantragen Sie ihren Wunschkredit.
Mit freundlichen Grüssen
Herr Seifert

oh doch danke - ich ved ikke wie man diese www. sehen - ich habe ein komputer aber keine bildschirm - undskylden sie mir - UND mein fraue ist momentan am toilet um grosses zu machen und hjælper mich nicht also

mein traum ist verloren und mein bank böse und viel viel anderes er heller not schön

Mit Gruesliche Freunden

John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I'll have what he is having

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

J0rgen:

I'll have what he is having

Yes

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)