Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medicinsk silikone

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en opfindelse som skal sættes i produktion indenfor overskuelig fremtid. Den ene del er plast, den anden del, en slags overtræk til plastik delen, skal laves i et børnevenligt materiale, muligvis medicinsk silikone, da det kommer i kontakt med småbørn og hud.

Hvor kan jeg henvende mig, gerne indenfor Danmarks grænser, optimalt set?

På forhånd tak for hjælpen.

Vh Emilie

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 26. May 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Jeg afventer designbeskyttelse, derfor vil jeg ikke gå mere i detaljer. Jeg undersøger dine links, tak.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme.

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Damvig A/S Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie

Du er velkommen til at kontakt mig på mail eller telefon, så kan vi se om jeg kan være behjælpelig.

Hilsen

Flemming

Flemming

Prototal Damvig A/S
3D-printed solutions til prototype og produktion.

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er ok det laves i "hård" plast, så kunne du 3d printe den ret nemt og billigt.
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

svært at hjælpe dig når du ikke er mere specifik.   Prøv at søg på gummivare fabrikker, flere af dem kan lave produkter i silikone f.eks https://www.gravlund.dk/  www.olet.dk

Men måske var du bedre hjulpet med at finde et firma der kan rådgive dig mht. bl.a  materialevalg. www.ipu.dk   www.davinci.dk  www.damvig.dk

Er der tale om en opfindelse kan du måske søge hjælp og eller inspiration her  www.opfind.nu

Hilsen

Ravn

Som altid har du rigtig gode inputs på dette område

Et spændende firma her er Futation - www.futation.com & www.materialsampleshop.com som har nogle vildt spændende produkter til at forstå og vælge materialer.

kapacitet.dk har et spændende workshop format til en fornuftig pris, hvor du kan få bearbejdet løsningsmuligheder.

Til spørgsmålet i denne tråd tænker jeg dette var meget interessantwww.materialsampleshop.com/collections/process/products/silicone-over-moulding

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)