Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Højt i søgemaskiner med få udgifter?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 22. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Jeg er en nystartet virksomhed og har lige oprettet en hjemmeside.
www.dinoperation.dk
Jeg skal henvende mig til personer i aldereren 60+.
Er der nogen der har gode råd til hvordan jeg optimerer i forhold til søgemaskiner til den kategori.
Midlerne er små da jeg lige er startet.
Alternative muligheder modtages også.
Mvh Trine

Fra Aabenraa
Tilmeldt 16. Jan 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Handicapmidler Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som husejeren skriver skal du starte med at identificere hvilke søgeord du vil gå efter samt lave beskrivelserne til hjemmesiden.

Når du skal i gang med linkbuilding kan du evt. tage kontakt til bloggere der henvender sig til din aldersgruppe og høre om de vil skrive et indlæg om dig og linke til din hjemmeside.

Mvh Jacob

Fra Skovlunde
Tilmeldt 22. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for de gode råd. Det vil jeg gå videre med 👍🏻

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå dig lige at tænke indvestering i SEO igennem igen.

Har du et klart bilelde af at der søges på den ydelse du levere? Søger din gruppe rent faktisk på din service eller søger de information om den operation de skal igennem.

Hvis de søger efter din tilbudte service er alt jo fint, så kan du optimere mod dette med SEO.

Hvis de der imod søger information om operationen, skal du rette en del af dit website mod at tilbyde denne information og optimere i den retning. Det betyder du skal skrive indhold som er relevant og indeholder de søgeord der bruges når der søges information. Det betyder noget hvor længe du fastholder de søgende på din side og hvor meget de klikker rundt på den.

Men har du tænkt over tiden/pengene du investere i SEO, ville være givet bedre ud på andre former for reklame. tænker her på om det er muligt at netværker med nogle praktiserende læger der henviser til undersøgelser/operationer. eventuelt med afdelinger der udføre operationerne.

Den vinkel sikre dig mere direkte kontakt/komunikation med den egentlige målgruppe.

Håber du kan bruge tankerne til noget.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)