Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk synes om Google Analytics som redskab til måling af trafik. Selv synes jeg rigtig godt om de fleste funktioner, og der er endda flere data end hos nogle brugerbetalte analyseredskaber.

Alligevel synes der at være visse bugs i systemet - jeg får alt for høje målinger på helt usandsynlige søgninger - søgninger så usandsynlige, at der formentlig kun er én der har fundet frem til min hjemmeside den vej.

Andre der kender til lignende oplevelser? Og som i såfald ved hvordan problemet kan afhjælpes? Er Google Analytics overhovedet et troværdigt redskab?

På forhånd tak.

Platon

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:03

Jeg bruge også Google. Men er gået lidt tilbage til http://www.statcounter.com/

Jeg kan faktisk bedre lide Statscounter til en hurtig oversigt. 

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 08:41

Hej

Jeg synes at Analytics er et godt værktøj, når man som vi administrerer Adwords konti for kunder igennem vores Google Kundecenter, er det let at gå ind og printe rapporter forud for måde med kunder.

Analytics indeholder de data vi har brug for i vores arbejde, vi har dog oplevet problemer med at registrere besøg fra f.eks. Kelkoo, som åbenbart kan snyde Analytics og de anbefaler derfor selv man bruger Tradedoubler's tracking værktøj.

Generelt synes jeg at Google's værktøjer virker godt og giver en masse muligheder for at kigge nærmere på en række ting. 

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:28

Jeg er også overvejende enig med overstående.

Google Analytics dækker langt de fleste behov og er bestemt brugbar, tiltrods for enkelte bugs.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 18:12

Jeg synes egentlig det er udmærket... Men er naturligvis lidt nervøs ved hvilke data Google får fat i ;-)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)