Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges, afkast fra dag 1.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino'er.

Min bror og jeg er ved at få stablet en butikskæde op, hvor udgangspunktet er København/Roskilde. Vi har en forretningsplan der forklarer hele ideen i detaljer, samt et realistisk budget!

Vi har hvad der svarer til 2/3 del af kapitalen, dog mangler vi det sidste, for at sikre en god start (så man ikke sparer på ting, der kan have øget omsætningen, f.eks. forretningens beliggenhed).

Er du den rette, og brænder for at investere din kapital mod ejerskab, eller yde et lån, hører jeg gerne fra dig.

Mvh

Ali Al-Badri
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ali

Jeg tror det vil være en fordel for dig at uddybe lidt nærmere hvilken type forretning I ønsker at starte. Destro flere detaljer, destro større chance er der for at finde interesserede investorer. :)

Mvh

Minida Plakater

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Hvilket beløb snakker vi her. ? kontakt mig gerne. Tak

Mvh

Morten 

Tilmeldt 8. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Tak for tippet, jeg vil tage det til mig :)

Mvh

Ali Al-Badri
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nød til at uddybe dig for at få seriøse henvendelser. Formoder i allerede har mindst en butik, set i betrækning af at i lover afkast fra dag 1. Er det kiosker, tøjbutikker, møbelbutikker osv. Hvilken virksomheds form køre i med nu? (Aps, A/S osv.) Er det evt, en silent partner eller fortrækker i en, der også har viden/erfaring/kontakter. Hvor stort et lån og/eller investering har i brug for ifølge jeres forretningsplan? Jo mere specifik du er, jo bedre henvendelser får du. Ved at være for hemmelighedsfuld, eller ved at give lidt til ingen informationer, så vil i ikke få nogle oprindelige henvendelser. Og gerne også skrive lidt om jeg selv og jeres motivation/kompetencer/ambitioner.

Ved at Amino har en side  for at finde investering:

https://www.amino.dk/kapital/

Og det er ikke for at reklamere for Amino, men du finder sikkert større chancer for at finde en investering ved at bruge den side, i modsætning til at skrive en tråd. Der findes også andre investerings sider. Søg på nettet. De koster generelt alle sammen et X antal kroner for oprettelse af en tråd. Ved ikke hvilke sider der er bedst, kontra pris. Men formoder det primært kommer and på, hvor organiseret og ærligt i fremstår.

Hvis i vælger en investorer, i stedet for et lån, og giver denne medejerskab. Så søg måske efter en der har foruden penge, også har viden og kontakter i kan kan drage nytte af.

Mvh Allan

Tilmeldt 11. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du ikke egnang kan fremlægge beløbet du søger, så vil du få problemer med at finde det.
Der er absolut intet information at forholde sig til.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)