Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal du tjene for at dække de faste udgifter som selvstændig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lagt mine fast udgifter hen over et år sammen, lavet en vurdering på hvad jeg vil have i udgifter på fx udskiftning af computer og telefon hvert 2. eller 3. år og fordelt det på et enkelt år samt et anslpet gennemsnit på årlige rejseaktiviteter.

I mit tilfælde skal jeg omsætte for ca. 11.000 kr hver måned, før jeg kan begynde at tænke på at trække ud til løn og pension.

Men hvad med dig. Hvor meget skal du tjene hver måned, for at de faste udgifter er dækket ind?

Du kan læse mere om, hvordan jeg er kommet frem til 'mit faste-udgifter-beløb' i det her blogindlæg...

Eller hvis du ikke allerede er igang, men overvejer det, så kan du måske få en idé om, hvad du kan risikere at rende ind i af faste udgifter, som du måke ikke lige havde fået med i det første budget :-) Uden rejser snakker vi i mit tilfælde mere om et beløb i nærheden af 4.000 kr, hvilket ikke er så slemt et udgangspunkt.

Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 35
Fra  Virksomheden: Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror ikke det er den slags infomration folk bare deler. Slet ikke når deres konkurrenter kan læse dem
Tilmeldt 1. May 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle. Nej det kan du selvfølgelig have ret i. Så lad os bare sige, at det måske kan tjene til formål for dem, som måske overvejer at start op, at se hvad der kan være af faste udgifter, som man måske ikke lige havde tænkt på inden det går løs. Sådan var det i hvert fald for mig :-)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Farvel Chef:
Hvor meget skal du tjene hver måned, for at de faste udgifter er dækket ind?

Du skriver intet om hvad du selv skal tjene for at have dækket dine faste udgifter?

Tilmeldt 1. May 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, for det er så min løn, og den holder jeg adskilt. Syunes ikke det er relevant, hvor meget jeg betaler til realkreditforeningen, billån, etc. hver måned som privatperson :-)

Det er mere for at vise, hvad jeg har af faste udgifter til *virksomheden*, som skal dækkes ind i starten af hver måned, før der overhovedet kan blive tale om løn.

Hvis det altså var det, du mente? :-)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Farvel Chef:
Nej, for det er så min løn, og den holder jeg adskilt. Syunes ikke det er relevant, hvor meget jeg betaler til realkreditforeningen, billån, etc. hver måned som privatperson :-)

Hvorfor er det så du spørger os andre om  " Hvor meget skal du tjene hver måned, for at de faste udgifter er dækket ind " når du ikke en gang selv vil svare?

Tilmeldt 1. May 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørger om det samme som det jeg selv lægger ud. Men OK, det kunne måske have været tydeligere: 

"Hvor meget skal du tjene/omsætte i din virksomhed, før dine faste udgifter i relation til virksomhedens drift er dækket ind?"

Det svarer jeg på. 11.000 kr om måneden inklusiv rejser og ca. 4.000 kr uden :-) Men det *kun* ifht virksomhedens drift. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)