Tak Marlene! |
Hmm tænker også på Writeby.com :)
Tak Marlene! |
Hmm tænker også på Writeby.com :) |
Fantastisk navn. Jeg stemmer helt klart for dette. |
Anne - Writeby.com er taget :) |
Nåh okay :/ Men ja det er dit kald. :) og det kan jo være at jeg er den eneste der tænker eventyrspil ved navnet ;) Held og lykke med det hele herfra i hvert fald :) |
Hej Kristina. Det var dog frustrerende, fandt ti rigtige gode, alle var selvfølgelig optaget. Nogen i brug, andre til salg, men vil næppe komme billigt. Men har et bud til dig: blogandbook.com (lidt overrasket over at denne ikke allerede er taget i brug) Den er nem at huske og stave til, også for bruger hvor engelsk ikke er deres første sprog, og så er den sammensat med relevante ord. Havde også fundet på et par andre, men de tror jeg vil være besværlige at huske. Og dermed gøre navnet for indviklet, til denne slags forum. En anden der også overraskede mig er: allforum.com (Vil dog ikke mene at denne passer til dit formål. Men det er et udmærket hjemmesidenavn.) Hvad og lykke, og hvis det var frustrerende for mig, at finde på et navn for en anden. Så har det sikkert været væsentligt mere så for dig. At finde på et godt navn, for dernæst, at finde ud af, at en eller anden intelligent klaphat er kommer sig i forkøbet. Mvh Allan |
Hej Allan, Jeg synes også de fleste jeg er kommet på er taget. Det er åbenbart virkelig svært at finde et godt navn inden for det område. Meget frustrerende! writora.com sharemyplot.com blogandbook.com allforum.com writorum.com writersclique.com writereaders.com |
mywordSpace.com :-) |
eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk
Godt navn Også et jeg ikke kan forstå stadig er ledigt. |
www.sometingtosay.com/ |