|
Mit domæne er som sagt registreret og ejerforholdet fremgår helt klart hos den danske virksomhed, der står for registreringen. Man kan også se, at jeg har haft registreringen uafbrudt gennem nogle år. Men, nu kommer problemet: Når jeg skriver tuttifrutti,dk føres jeg straks hen til en hjemmeside, der ulovligt bruger mit domænenavn. I hjørnet af hjemmesiden - på hver eneste side - står der tuttifrutti.dk. Men siden er vist det, man kalder en "parking" side, for den indeholder et stort antal links til alle mulige danske og udenlandske hjemmesider. Det fremgår også, at man kan få sin virksomhed optaget hos det falske tuttifrutti.dk - mod betaling. Jeg har ikke flere oplysninger lige nu, men måske er der nogen her på Amino, der kan give mig et godt råd om, hvad jeg skal undersøge og hvad jeg kan gøre. Jeg ved ikke rigtig, om jeg selv kan bruge den trafik, der åbenbart er på den falske tuttifrutti, hvis jeg kan lede den over til min egen ægte tuttifrutti-hjemmeside. Eller om jeg bare skal oprette min hjemmeside og se, hvad der sker. Jeg vil gerne uddybe, hvis det er nødvendigt for at kunne svare. På forhånd tak. KurtArthur |
Er den så hemmelig at vi ikke må vide hvilken side det er?
Det er jo så godt som umuligt at vide hvad der sker ud fra din beskrivelse, det kan være at din hostingudbyder har en standardside de bruger på ikke aktive domæner, med reklame af en art - Men det kan jo også være 100 andre ting...
Bliv gratis medlem