Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværkeri i Nordsjælland

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer


Jeg kunne godt tænke mig at finde nogle selvstændige at netværke med i Nordsjælland.    Smile


Det helt ideelle ville være et super billigt kontorfællesskab med virkelig entusiastiske ildsjæle, men det viser sig at være overraskende svært at finde uden for København - og jeg har ærlig talt ikke rigtig lyst til at sidde i min bil to timer hver dag for at få et fællesskab og netværke.   Smile


Men jeg tænker, at der må være andre end mig, der sidder et sted i Nordsjælland og godt kunne bruge lidt sparring og input - og nogle ligesindede at spørge til råds, dele ups and downs som selvstændig med, partnere til at hjælpe med specifikke opgaver/delopgaver etc. Det kunne som sagt være et billigt kontorfællesskab, men alternativt kunne det også være nogen, der har lyst til at mødes et par gange om måneden til lidt "kollegial" hygge og sparring.

Ud over at mødes fysisk nu og da kunne vi måske også lave en Facebook gruppe, der kan fungere som et virtuelt kontorfællesskab, hvor man kan småsnakke?


Det er alt sammen bare tanker. Fortæl mig, hvad du tænker - og hvad du kunne tænke dig?


Om mig:
Jeg er 42, hjælper et par faste kunder med deres hjemmesider og online marketing, og skyder snart et nyt, spændende projekt i luften (som faktisk netop handler om at møde nye mennesker). Jeg arbejder hjemmefra, fra mit hus i Hillerød, hvor jeg - på bedste kattedame-vis - bor alene med mine to katte.   ;o)

Jeg plejede at sidde hos en kunde 2-3 dage om ugen, men for et par måneder siden gik jeg over til udelukkende at arbejde hjemmefra, og nu kunne jeg efterhånden godt bruge nogle nye "kolleger" - lidt netværkeri - i en eller anden form.    Wink


Lad mig høre fra - og om - dig?

 

Smile     Rie

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 90
Fra  skytrack Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie

jeg søger det samme. jeg er fra Hillerød.

Du kan kontakt mig på 27965385.

mvh

malik

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malik

Super! Vil du ikke fortælle lidt om, hvem du er og hvad du laver, så andre også kan se det frem for, at det bare bliver en snak mellem dig og mig?    Smile

Smile      Rie

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 90
Fra  skytrack Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 jeg er iværksætter og 38 år gamle.jeg Hjælper Danske kunder til  med fremstilling af tekstil og Handsker i Udland.Jeg samarbejde også med   web designer og software udvikler fra udland til hjælp Danske kunder.jeg er gift og har to børn.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie,

Jeg hedder Lars, er 37 år og bor i Espergærde. Jeg arbejder med Wordpress/Woocommerce i min fritid, samt alt hvad der dertil hører med.

Jeg arbejder også hjemmefra og synes det ville være super med et månedligt meetup eller lign. som du selv foreslår.

Har også selv prøvet at finde en gruppe i Helsingør/Nordsjælland, men uden held.

Mvh. Lars

Fra 3400 Hillerød
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 131
Fra  POS-Kassesystemer.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie

Det kunne jeg også være interesseret i hvis der er plads til en til.?

Jeg bor i Hillerød og kører meget rundt og opsøger.

Venlig hilsen

Carl Emil Schmidt

info@pos-kassesystemer.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)