Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungt kontorfælleskab, hvorhenne?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Efter jeg har færdiggjort min uddanelse, ønsker jeg at gå full-time i min virksomhed, der driver flere e-handelsbutikker i Danmark.

Jeg søger en kontorplads et sted i københavn, men har ingen anelse om, hvad der kan anbefales. Har besøgt et par, men uden at have fundet noget der passede mig, og hvor jeg kunne se mig selv.

Kontorene var for meget "8-16" agtige, sagt lidt hårdt. Med det mener jeg at det var næsten "fastansatte" der så deres virksomheder som et job, og ikke passion og en livstil. Samtidigt var jeg den yngste, da jeg blot runder 20 efter sommeren. 

Søger et sted, hvor folk er utroligt passionerede, hårdtarbejdende og ikke har noget i vejen for at arbejde hele natten - hvis det er det skal skal til. Samtidigt et fælleskab, hvor man fredag kan drikke en øl, holde div. fester og arrangementer eller en bytur i ny og næ.

Håber nogen kan hjælpe mig, med at finde et sted jeg burde besøge!

Bh. Rasmus

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du et ungt kontorfællesskab ligesom Rasmus? Så kan vi helt sikkert ikke hjælpe dig! Hvis du derimod søger et kontorfællesskab, der minder mere om det, som ikke lige er i Rasmus’ smag, så bør du kigge mod ordnung - hvilket vi altså ikke er blege for at indrømme. 

 

Hos ordnung er vi dog stadig utroligt passionerede, hårdtarbejdende og vi står ikke i vejen for, at du arbejder hele natten, her er der nemlig adgang 24/7. Vi kan tilbyde dig et kontorfællesskab i topdesignede og eksklusivt indrettet professionelle rammer på flere af Københavns absolut bedste adresser.  

 

Læs mere om ordnungs kontorhoteller her.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)