Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på SocialBird.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  SocialBird.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer & Iværksættere!

Vi har lige åbnet op for SocialBird.dk, og vi kunne enormt godt tænke mig lidt konstruktiv kritik samt hører jeres mening, for yderligere at forbedre hjemmesiden for således at være klar til lancering i Juni :-)

Alt feedback modtages, og så kan det jo være jeg kviterer med gratis pro i et pr måneder, skal bare ha et username ;)

Ser frem til at hører fra jer,

Teamet bag SocialBird.dk

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Firmanavn.. Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville overveje at finden en anden måde at beskytte mig på en captcha.

Opgaven i leverer er så lille at der for mig som bruger skal lægges flere kræfter i captha end i det produkt i tilbyder. Det betyder opgaven er minimum 100% større end hvad den behøver at være.

Ville ikke bruge servicen udelukkende pga den captcha. Det for meget arbejde.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  SocialBird.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej @Julie,

Tusinde tak for din feedback!

VI har hermed ændret det til en invisible captcha kan du anbefale en anden captcha? :), vi har bare connected den til googles.

VH/BR,

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side :-) 

Jeg vil anbefale, at i kigger noget mere på jeres GDPR politik

Username: Sebastian, i må meget gerne upgrade mig :)

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mundas Renseri Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Må sige jeg er imponeret. Rigtig flot side. Kan ikke umiddelbart finde noget at sætte en finger på :)

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  SocialBird.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak begge to!  :)

Fra København
Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fed side. Godt arbejde :)

Har måske nogle lidt ikke så vigtige detaljerede ting, såsom nogle af knapperne har helt runde hjørner og andre har måske 5-10px. Måske noget consistency her for at streamline designet lidt? Og setting på URL der slider åben er mega cool. Det ser godt ud!

Skal man have et username når man opretter sig? Er email ikke nok og så ens navn eller måske virksomhedsnavn? Oprettede mig også, men har stadig ikke fået nogen mail endnu :)

Måske forkorte URL endnu mere? Til slbd.dk eller sb.dk nnoget? Tænker det er stadig lidt at skrive hele  socialbird.dk/$LINK$ fx.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  SocialBird.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Tommy. 

Med med hensyn til domænerne, så er det meningen at man selv, kan tilføje sit egetdomæne, er dermed få fuld brand-kontrol. Vi er ved at tilkoble op til flere domæner, som så er helt klar til launch i Juni :) - så man har flere valgmuligeheder

Fed tanke med hensyn til username, mon ikke det  giver højere konvertering, hmmm?

Får lige kigget på det der med mailen, vi har ikke helt fået sat den ordentligt op, da vi ikke rigtig regnede med at få oprettede brugere, da vi ikke helt har åbnet dører. Aktiverer dig lige i backend right away!

Tak for særdeles brugbar feedback!

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  SocialBird.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen andre, som kan biddrage med noget?

@Tommy Jepsen, har lige opgraderet din konto til pro til primo Juni, som tak for hjælpet. Skriv endeligt, hvis du skal ha en start hjælp mv., så jeg klar!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)