Hej Amino. Jeg kom for ca. 2 år siden på en idé med at skabe en forening af unge "iværksættere", som sammen skulle finde på super fede idéer og udføre nogle af dem. Desværre lykkedes det desværre ikke dengang. Forleden dag kom til jeg til at tænke på denne idé igen. Jeg overvejer derfor at starte et "konsulent firma, der skal hjælpe unge igang med deres helt eget firma; hjælpe dem med opstart, regler og diverse. Jeg føler bare, at det er lidt svært at nå ud til det potentielle marked for at validere dette, uden at man skal starte op inden da. Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig, at høre jer, hvad I synes om min idé og hvad I tænker om markedet. (Jeg er ikke i tvivl om, at der er en masse unge iværksættere derude). Jeg er blot i tvivl om, hvis I var under 18 år, om I så kunne finde på at være kunde i et sådan firma. Jeg er udemærket godt klar over, at iværksætterne derude under 18 år, ikke har lommerne fulde af guld (i hvert fald ikke dem allesammen Mvh. den nysgerrige og MEGET unge iværksætter, der håber på en masse feedback Tak på forhånd. PS. Hvis du sidder derude, læser mit opslag og tænker: "Jeg er under 18 år og kunne virkelig godt tænke mig, at være en del af et sådant start-up", så smid en kommentar og lad os snakke sammen |
Hej TS,
Da jeg var under 18 havde jeg kun 2 ting på hjernen. Damer og Fest. Det er først nu hvor pengene har svært ved at række at jeg er i gang med et start-up (Den gang levede jeg af mine forældre's penge) det var egentlig meget rart så jeg ville ikke blive et potentielt kunde emne i din forretning.
Men hvis du kunne inkludere folk på ca. 30 i dine potentielle kunder så ville jeg da helt klart overveje at blive din kunde