Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pyjamas-penge - har du en god idé til inspiration?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene, og selvtak.

Aldrigmerespecialestuderende:
En eller anden smart opfindelse, som både ville gavne både p-vagten og manden med bøden.

Dette er allerede lavet og på markedet, i form af elektroniske p-skiver, som automatisk registrere tidspunktet hvor bilen bliver parkeret.

Og p-skiverne er også godkendt, så p-vagterne skal forholde sig til dem (mange af produkterne reklamere sig også med, at de vil refundere p bøden hvis deres apparat ikke virker, og at man dermed har fået en bøde. Men ja, så var det ellers en kanon ide.

Hej Cookie, du skriver godt, muligvis du dermed kan skrive en fiktions bog baseret på virkelige hændelser, og dermed tjene mere?, evt. kalde denne bog for Magikorrespondance, og omhandle troldmænd under krigstiden i J.K. Rowlings H.P univers. Skype-TongueOut

Mvh Allan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Møller Rantaniemi:

Hej Helene, og selvtak.

Aldrigmerespecialestuderende:
En eller anden smart opfindelse, som både ville gavne både p-vagten og manden med bøden.

Dette er allerede lavet og på markedet, i form af elektroniske p-skiver, som automatisk registrere tidspunktet hvor bilen bliver parkeret.

Og p-skiverne er også godkendt, så p-vagterne skal forholde sig til dem (mange af produkterne reklamere sig også med, at de vil refundere p bøden hvis deres apparat ikke virker, og at man dermed har fået en bøde. Men ja, så var det ellers en kanon ide.

Hej Cookie, du skriver godt, muligvis du dermed kan skrive en fiktions bog baseret på virkelige hændelser, og dermed tjene mere?, evt. kalde denne bog for Magikorrespondance, og omhandle troldmænd under krigstiden i J.K. Rowlings H.P univers. Skype-TongueOut

Mvh Allan

har faktisk - tror det eller ej - overvejet det. Med 4 børnebørn som gerne ville se en børnebog "Den Tossede Farfar" med nogle af mine mere vanvittige tanker og fantasier Stick out tongue
Derudover har jeg faktisk skrevet en bog - i al væsentlighed til familien - men underligt nok solgt lidt ud over familien selv om jeg og forlag ikke reklamerer. Den omhandler en dramatisk til fra sept 1943 til juni 1945, byggende på et brevarkriv med 100 illegale breve mellem min morfar og mormor i DK - og min mor (de tre ikke jødiske) og min far (jødisk) som flygtede til Sverige under dramatiske omstændigheder, efterladende en baby og en lille dreng i DK illegalt mm
Man kan læse meget mere her http://jh-e-books.blogspot.dk/2017/02/krigskorrespondance-bog.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
"Den Tossede Farfar" med nogle af mine mere vanvittige tanker og fantasier

Citater fra denne bog, vil jeg helt sikkert citere og bruge imod dig, i en fremtidig Amino debat Skype-Wink

Hvis muligt, så se om du ikke kan inkludere dine børe og børnebørn i den grafiske del af bogen, evt. billederne, da dette vil være en ekstra sød tanke, til en allerede sød tanke. F. eks en ide til dig, Skriv historien, og så lave billederne og bogen som en farvebog. Så har du en historie at læse overfor dem, plus en farvebog som du/eller forældrene kan farvelægge sammen med børn/børnebørnene.

Det er hele to ting, en malebog og en historie, hvis du samtidig inkludere en pakke chokolade, så har du et Kinder æg Skype-TongueOut

Men muligvis i stedet for chokoladen, så vælg en pakke farve blyanter, de smager dog ikke så godt, men holder i længere tid og ingen grund til at gøre bogen alt for sukkersød.

Kan godt forstå at din Krigskorrespondance bog har solgt ud til andre end din målgruppe.

Da den omhandler en tidsalder som rigtige mange er nysgerrige omkring, og et emne, der giver folk en privat indsigt på tidsalderen.

Dette har i et stykke tid være en bog, som jeg har overvejet at købe til min mor. (med henblik på at låne den efterfølge af hende Devil)

Held og lykke med din Børnebog. Jeg ser frem til nogle gode citater.

Mvh Allan

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)