Hej Helene, og selvtak.
Dette er allerede lavet og på markedet, i form af elektroniske p-skiver, som automatisk registrere tidspunktet hvor bilen bliver parkeret. Og p-skiverne er også godkendt, så p-vagterne skal forholde sig til dem (mange af produkterne reklamere sig også med, at de vil refundere p bøden hvis deres apparat ikke virker, og at man dermed har fået en bøde. Men ja, så var det ellers en kanon ide. Hej Cookie, du skriver godt, muligvis du dermed kan skrive en fiktions bog baseret på virkelige hændelser, og dermed tjene mere?, evt. kalde denne bog for Magikorrespondance, og omhandle troldmænd under krigstiden i J.K. Rowlings H.P univers. Mvh Allan |
har faktisk - tror det eller ej - overvejet det. Med 4 børnebørn som gerne ville se en børnebog "Den Tossede Farfar" med nogle af mine mere vanvittige tanker og fantasierAllan Møller Rantaniemi:Hej Helene, og selvtak.
Aldrigmerespecialestuderende:En eller anden smart opfindelse, som både ville gavne både p-vagten og manden med bøden.Dette er allerede lavet og på markedet, i form af elektroniske p-skiver, som automatisk registrere tidspunktet hvor bilen bliver parkeret.
Og p-skiverne er også godkendt, så p-vagterne skal forholde sig til dem (mange af produkterne reklamere sig også med, at de vil refundere p bøden hvis deres apparat ikke virker, og at man dermed har fået en bøde. Men ja, så var det ellers en kanon ide.
Hej Cookie, du skriver godt, muligvis du dermed kan skrive en fiktions bog baseret på virkelige hændelser, og dermed tjene mere?, evt. kalde denne bog for Magikorrespondance, og omhandle troldmænd under krigstiden i J.K. Rowlings H.P univers.
Mvh Allan

Derudover har jeg faktisk skrevet en bog - i al væsentlighed til familien - men underligt nok solgt lidt ud over familien selv om jeg og forlag ikke reklamerer. Den omhandler en dramatisk til fra sept 1943 til juni 1945, byggende på et brevarkriv med 100 illegale breve mellem min morfar og mormor i DK - og min mor (de tre ikke jødiske) og min far (jødisk) som flygtede til Sverige under dramatiske omstændigheder, efterladende en baby og en lille dreng i DK illegalt mm
Man kan læse meget mere her http://jh-e-books.blogspot.dk/2017/02/krigskorrespondance-bog.html
vh John Hannover