Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man en million, hvis man ikke har en i forvejen?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib hvad er det for en logik du ikke Forstår??

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Ib hvad er det for en logik du ikke Forstår??

Wink 

Det er trådstarter, der ikke forstår din logik Kim Jul-Hansen 

Jeg citerer ” Til gengæld forstår jeg ikke helt logikken i argumentet fra Ravn.”

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jul-Hansen:
gengæld forstår jeg ikke helt logikken i argumentet fra Ravn. Mit problem er at få generet mere trafik til hjemmesiden og billederne har jo i første omgang ingen indflydelse på dette.

Det hjælper jo intet at have mange besøgende hvis de potentielle kunder skrider uden at købe noget fordi de finder shoppen er rodet og r... kedelig.  Har du en super lækker shop, kan du være sikker på at mund til mund metoden også vil have betydning for dit salg.

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kim

Jeg vil ikke bruge penge på AdWords eller anden annoncering, før din webshop får en overhaling.

Det er tydeligt at du er en fremragende håndværker.

Men din webshop er rodet og uden struktur.

Banner:

De har forskellige størrelser, og kvaliteten af billederne varierer for meget.

Produktbilleder:

Alle billeder bør /skal have samme dimension 

Vælg en form du vil bruge på kollektions/kategori niveau -

Anbefaling brug kun billeder taget fra den samme vinkel / længde / højde fra produktet

Brug ikke billeder af mennesker midt i det hele i en Kategori, brug de billeder inde på selve produktet. Synes jeg..

 

Kategorier: 

Din kategori struktur hænger ikke sammen. synes jeg

Jeg anbefaler: Baseret på en hurtig lille søgeordsanalyse.. meget lille

  • Armbånd og Halskædder
  • Tilbehør til værktøjsbælte
  • Strikkede Halstørklæder & huer 
  • Tasker - vintage tasker / restaurerede tasker / tasker i skind / Læder Tasker /
  • Bælter - vintage bælter / Vintage bælter / Restaurerede bælter / Redesign bælter
  • Diverse læder & skind -  Tilbehør til musikinstrumenter / Etuier til billardkøer
  • Brugskunst og boliginteriør /
  • Hobby tilbehør & værktøj
  • Gavekort

Fjern Stik- og garnprodukter - læg produkter over i de kategorier de hører til.. såsom tasker, punge mm
Fjern Andre Fabrikater - find en plads i dine øvrige kategorier

Fjern kategori mærke ? den bør du 100% fjerne den giver slet ikke mening…

Et mærke er fx adidas eller nike ikke - eget design eller ….hvad er navnet på dit eget mærk?


Fjern punktum i dine produkttitler

 

Tilføj bælte spænder som relaterede produkter til bælter

 

Galleri

Der er ingen tvivl om at jeg ser store muligheder for dig at fortælle helt ned i detaljer om hvordan dine produkter bliver til…

  • Et blogindlæg om restaurering af vintage produkter
  • Et blogindlæg som handler om dig, om mig ikke os
  • Et blogindlæg om vedligeholdelse af lædertasker og andre læder og skind produkter - 


kan være en videoer

Når du har fået styr på de her ting ovenover, vil jeg anbefale dig at få gang i Google Shopping

Der skal stå at dine produkter er håndlavede, hånd restaurerede og for den er det helt unikke hos dig…

 

Det er nogle fine produkter..

God arbejdslyst

René

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn!  tak for din tid, ildhu og interesse; det sætter jeg pris på. Du har langt hen ad vejen ret i dine kritik punkter ( desværre:-) ) Noget af det skyldes, at jeg ganske simpelt ikke er nogen ørn til IT. Jeg er 62 år og stammer iflg. min søn fra den analoge tidsalder. Med venlig hilsen Kim ps. jeg vil bruge nogen af dine forslag, nogen gange er det bedre med friske øjne på tingene.

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg kom til at skrive Ravn! Det var altså Rene jeg gerne vil takke. Sorry to gange R og fire bogstaver i begge navne Hi

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har kigget lidt på din hjemmeside og kan se at du kun henvender dig til det danske markede. Er der en grund til dette?

Hvis du har et produkt som du mener har kvalitet så burde du udbyde den internationelt. Det ville også kunne hæve dine antal besøgende samt skabe mersalg.

køb dig et engelsk lydende domæne med .com og få oversat din webshop (multilingual website) og så få peget dine domæner mod din webshop. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Vedr. de mulige kategorier... er det baseret på faktisk søgninger mulige kunder foretager online.

Dine kategorier bærer præg af at være indforståede, "kunder søger ikke efter armaturer men vandhaner"

God arbejdslyst


René

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim,

Nu forholder jeg mig bare til overskriften på dit indlæg.

Hvis du vil tjene millioner, så skal du nok ikke forsøge dig med en webshop, men i stedet forsøge at multiplicere dit design og sprede dit varemærke.

Det vil give dig 1000 gange mere, hvis du laver 100 stk af hver variant og sælger til grossister, med mindre fortjeneste, men gange 100. Så det kan godt være at du ikke tjener 400% på en taske, men hvis du tjener 20.000 kr på at lave 100 tasker, så er du godt kørende.

Når du selv skaber produktet, så er du LANGT foran dem, som bare forhandler andres produkter. Og du er bedre tjent med at have hundredvis af sælgere fremfor kun din egen shop, som tydeligvis er en svær disciplin for dig.

Så ærligt talt: GØR DOG DET SOM DU ER BEDST TIL!

Og så lad andre om at gøre arbejdet med at sælge det.

Jeg håber ikke, at jeg lyder hård, men velmenende.

Du kommer aldrig til at lave en fantastisk deal på den måde du arbejder nu. Du fjerner dit fokus fra det du er god til og du går ned på, at du ikke tjener det, som du skal. Både mentalt og økonomisk.

God vind!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)