Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøj til administration af medarbejderes arbejdstid

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg leder efter et værktøj til at administrere medarbejders tid.

Vi er en virksomhed med ca. 20 ansatte med klinikker fordelt over landet. Flere kollegaer dækker mere end een klinik. Og nogle af klinikkerne benyttes af op til tre ansatte. Det er et kæmpe puslespil at sidde med i et Excel-ark, da en enkelt ændring - i f.eks. arbejdstid hos en vejleder - påvirker de andre ansatte på klinikken, men i nogle tilfælde også andre klinikker. Vi er derfor tit udfordret på at udnytte ressourcerne optimalt. Hermed menes både de fysiske i form at klinikkerne, men også de ansatte.

Nogle gode råd til et web tool som er nemt og overskueligt?

Venlig hilsen

Frederik

Fra Frederikssund
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 67
Fra  Jasmins bogholderi Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

du kan evt se lidt på kala. 

Besøg min hjemmeside www.jasminsbogholderi.dk eller skriv en mail til mig på info@jasminsbogholderi.dk. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)