Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino kapital

Side 1 ud af 2 (15 indlĂŠg)
Tilmeldt 6. Mar 18
IndlĂŠg ialt: 20
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg er sĂ„mĂŠnd bare lidt nysgerrig og hĂ„ber i vil bidrage med lidt feedback 😊

Jeg har sammen med to kammerater udviklet et fantastisk produkt som pÄ alle mÄder rammer lige ned i et eksplosivt marked. Produktet bliver fra alle leder og kanter rist til skyerne. Vi har i den forbindelse valgt at sÞge en aktiv investor/partner gennem Amino kapital. Men der sker intet...
Det er meget muligt at folk herinde synes at vores produkt er uinteressant. Det er meget muligt at vi ikke har ligget sÊrlig lÊnge. Det er meget muligt at vores salgspitch ikke er fÊngende nok eller virker tiltalende pÄ potentielle investorer...

Er der nogle herinde som pĂ„ et tidspunkt har vĂŠret i dialog med investorer pĂ„ “kapital-siden”?

Dbh
Mads

Tilmeldt 12. Sep 13
IndlĂŠg ialt: 1
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
IndlĂŠg ialt: 1091
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Send mig en mail pÄ contact@extremeshark.com og fortÊl mig om dit produkt.

Hvis det fanger min interesse, vil jeg gerne vĂŠre med

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
IndlĂŠg ialt: 193
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Nu kender jeg ikke jeres produkt, men jeg er sikker på at det ikke er fordi at jeres produkt er uinteressant i ikke har fået respons, men snarer fordi at Amino kapital er et dårligt og alt for dyrt værktøj. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
IndlĂŠg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Qurias:

Hej med jer.

Jeg er såmænd bare lidt nysgerrig og håber i vil bidrage med lidt feedback 😊

Jeg har sammen med to kammerater udviklet et fantastisk produkt som på alle måder rammer lige ned i et eksplosivt marked. Produktet bliver fra alle leder og kanter rist til skyerne. Vi har i den forbindelse valgt at søge en aktiv investor/partner gennem Amino kapital. Men der sker intet...
Det er meget muligt at folk herinde synes at vores produkt er uinteressant. Det er meget muligt at vi ikke har ligget særlig længe. Det er meget muligt at vores salgspitch ikke er fængende nok eller virker tiltalende på potentielle investorer...

Er der nogle herinde som på et tidspunkt har været i dialog med investorer på “kapital-siden”?

Dbh
Mads



Kan du lave et link til jeres annonce?
Det kan være den kan gøres bedre.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
IndlĂŠg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sebastian Been:

Nu kender jeg ikke jeres produkt, men jeg er sikker på at det ikke er fordi at jeres produkt er uinteressant i ikke har fået respons, men snarer fordi at Amino kapital er et dårligt og alt for dyrt værktøj. 



Hvad bygger du den udtalelse på?
Du får for 1.000 kr. mulighed for at vise dit projekt frem for mere end 500 investorer.
Hvor kan du finde et bedre og billigere?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 7. Apr 18
IndlĂŠg ialt: 4
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

i langt de fleste tilfælde er problemet med at finde kapital ikke forbindet til produktet, men til præsentation og pitch.

Det er altså DIG som er problemet, ikke mangel på investorer.

Har du set hvor mange på amino der opretter en "kapital søges" post og bare skriver deres email i forventning om folk kontakter dem med tilbud om penge.

Det holder ikke.

Og når folk så endelig skriver en pitch, så er den for det meste forfærdelig, og der er ikke lagt hverken tid, energi eller resourcer i den.

Med andre ord. Den er ikke seriøs.

Der er masser af penge og hente på amino. intet problem, og du behøver ikke engang bruge amino kapital. Du kan bare bruge forum. Men det kræver du har evnerne til at gøre dig selv værd at bruge tiden på.

Hvem som helst med en seriøs pitch kan finde 50k på amino forum inden for 1-3 uger.

Når der ikke kan findes kapital er det i 9 ud af 10 tilfælde på grund af de overstående ting, og ikke pga mangel på investorkapital.

Amino kapital er billigt, og der er penge.

Men jeg vil også sige at jeg lidt har følelsen af ca 50% af dem som er registreret på amino kapital er amatører som aldrig har lavet en investering før, eller kun har investeret meget små beløb. Dette er klart et minus. Men intet problem hvis du søger 30-150.000,-

Skal du hente flere penge, så ville jeg også kigge andre steder for at finde investor kapital.

Eksempel her

Eller her

eller her

Og du skal ikke forvente at komme gratis i kontakt med investorkapital nogen steder, og du kan heller ikke tillade dig at klage over dette.

Hvis du ikke selv vil kaste nogen penge i at finde en investor, hvorfor skulle investor så kaste penge i dig ?

Du må selv være villig til at investerer før du kan have forventninger om andre er villige til det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
IndlĂŠg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
IndlĂŠg ialt: 330
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sebastian

Sebastian Been:
Amino kapital er et dårligt og alt for dyrt værktøj. 

Kan du uddybe din kritik? og begrunde hvorfor du syntes Amino Kapital er dårlig?

Og hvis de er for dyre, hvem sammenligner du så med? har du nogle alternative billigere anbefalinger?

Hvordan vil du sætte prisen?

Sebastian Been:
jeg er sikker på at det ikke er fordi at jeres produkt er uinteressant

Hvordan kan du være sikker på dette?

Det er meget "ris" du giver, uden at give en begrundelse. Hvorledes kan du være så sikker? Har du oplysninger omkring trådindehavers produkt?

Mvh Allan

Tilmeldt 6. Mar 18
IndlĂŠg ialt: 20
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlĂŠg)