Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bachelor project - mangler den gode idé

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg læser HA alm på Copenhagen Business School og befinder mig på 6. semester og skal til at skrive mit bachelor project. Faget er Entrepreneurship. Projektet skal indeholde en realistisk forretningsplan med vision, markedsanalyse, markedsføring, udvikling, økonomi og hvad der ellers hører til. Desuden laves der anbefalinger med hensyn til at realisere projektet.

Problemet er at jeg mangler den helt rigtige ide. Jeg har nogle små ideer, men ikke rigtigt noget jeg er helt vild med.

Så hvis du sidder med den helt gode ide og vil være villige til at dele den, vil du få hele ideen gennemarbejdet og du vil modtage en kopi af projektet efter afslutning. Deltagelse under projektet er valgfrit, men meget velkomment.

Kravene til ideen er at den er IT baseret, og gerne meget kreativ. Og et 50/50% ejerskab og samarbejde hvis vi ønsker at realisere ideen. Hvis jeg ikke ønsker at fortsætte efterfølgende, vil du naturligvis have mulighed for at starte virksomheden selv, hvis dette ønskes.

Lidt om mig:

Jeg er 25 år fra København. Jeg er, som skrevet, færdig med min bachelor i HA alm. fra CBS til sommer. Desuden har jeg de sidste 6 år arbejdet som freelance programmør på alverdens sider, primært med bagvedliggende modul programmering. Jeg er meget stærk i PHP, MySQL, JavaScript, HTML og CSS, og driver/udviklet sitet www.livewebstats.dk

Hvis det har interesse for nogle, kan jeg kontaktes på mads@mogenshoj.dk, eller her på sitet.

Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt, ideen vil kun blive læst af mig og ikke brugt eller videregivet. Ideen der bliver valgt kan blive diskuteret under undervisningen, men rapporten kan behandles fortroligt efter afleverelse, hvis det ønskes.

 Ideen skal helst ikke være netbutik eller webdesign firmaer, da det ikke har interesse.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det lyder da som en super mulighed :)

Jeg har indtil flere idéer liggende, hvor der helt sikkert kunne være nogle interessante muligheder imellem.
Du er meget velkommen til at kontakte mig på nedenstående oplysninger.

info@studiousdesign.dk / tlf: 24815681

Fortsat god aften,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du...har lige sendt en ide til din mail....

 

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle dem der har sendt mig mails. Jeg har fundet den ide jeg ønsker at fortsætte med :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.studentinnovation.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det var godt at du fandt dit ønskede projekt. Imidlertid kan jeg informere at sitet www.studentinnovation.dk er blevet oprettet til at hjælpe studerende få feedback eller støtte på deres iværksætter relateret eller studierelateret projekter, som har erhvervsmæssige indhold. Du kan fortælle dine studiekammerater om sitet, som de kan benytte, hvis de komme i samme situation som dig fremover.

mvh

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

neamat:
Du kan fortælle dine studiekammerater om sitet, som de kan benytte, hvis de komme i samme situation som dig fremover.

Det er næsten 5 år siden jeg skrev dette indlæg, så det er ikke så relevant mere :)

Blev også lidt overrasket over det var 'ugens mest læste' i weekendmailen i denne uge. 25.000 visninger kan jeg se det har fået... det må være højsæson for studerende der skal til at skrive bachelor projekt :)

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det er meget sjovt med de indlæg, - kva de år på bagen - der lever deres eget liv.

Dog havde jeg ikke set dette indlæg, hvis ikke det havde været i weekendmailen :o)

Det gav mig en ide, som du måske kan hjælpe mig med...

Jeg er i gang med et start-up og synes det kunne være interessant, at få nogle andre øjne på projektet. At blive udfordret på ideen, forretningsplanen, visionen osv. og måske er personen egnet til at være en del af projektet. Som udgangspunkt er jeg ikke interesseret i et partnerskab, men for den rigtige person der kan bevise sit værd, vil jeg da gerne afgive en procentdel til. Tænker at det må være win/win at skrive bachelor om en opstartsvirksomhed, hvor der er mulighed for at være en del af processen og se det vokse, frem for i en større virksomhed hvor der ikke vil være den samme indflydelse, måske er jeg naiv...

Jeg er lydhør, hvad er din mening?

Mick

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Mogenshøj:
Det er næsten 5 år siden jeg skrev dette indlæg, så det er ikke så relevant mere :)

 Sådan mest for sjov, når tråden nu er poppet op igen, Hvordan gik det så med dit bachelore projekt ? (hvis du har lyst til at fortælle om det)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)