Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp negative backlinks.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Fra  SmokeUs Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg driver en webshop som er baseret på WooCommerce. Vi har seo optimeret, og købt kvalitets backlinks tidligere.

Men i dag opdagede jeg et problem, at der linkes fra over 480.000 sider, som linker til /wp-login.php?loginGoogle=1&redirect=https://smokeus.dk/shop/coils/smok-v8-baby-t6-sextuple-core/

Jeg kan se det er en bot, som har brugt vores plugin Nextend Social login (jeg har deaktiveret det, sammen med Googles oauth api). Men jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig til dette.

Skal jeg bare lave en almindelig disavow fil? Og vil det hjælpe hvis jeg laver en redirect til et andet domæne jeg ejer, eller lignende? Sådan så linket på en måde er i "stykker"?


På forhånd tak!

Mvh Casper
Smokeus.dk

Tilmeldt 25. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er ramt af en blackhat ting og der er der kun en som kan hjælpe dig... Tag fat i ham her: https://www.houseof-seo.dk/ Han er super dygtig og det er lige ham som kan rede din røv når du har WP...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Med et sådant angreb lyder det ikke sundt rent SEO-mæssigt. Jeg ville derfor køre disavow. Vi har selv lige været udsat for lign. angreb. 

Har du yderligere SEO-spørgsmål, så kan du fange mig på kf@webbler.dk. God aften. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at du kan lave disavow på domæne-niveau, og altså ikke behøver at lave disavow på hvert enkelte side. Det hjælper dig selvfølgelig ikke hvis de 480.000 sider er fra 480.000 domæner, men mon ikke der er nogle dubletter i blandt? 

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias Hyldeborg:

Husk at du kan lave disavow på domæne-niveau, og altså ikke behøver at lave disavow på hvert enkelte side. Det hjælper dig selvfølgelig ikke hvis de 480.000 sider er fra 480.000 domæner, men mon ikke der er nogle dubletter i blandt? 

Godt tip, Tobias. At manuelt indtaste 480.000 links er det, vi på jysk kalder: TRÆLS! [;-)]

Og blot som sidenote, trådstarter: That could be why you don´t buy backlinks. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)