Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Binance er åben for tilmeldinger. Bitcoin steg 20% - Market crash endeligt ovre!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:
Men det typisk, uvidende skal altid spamme et indlæg med dårlige kommentar og svine crypto til netop pga. I aldrig har gjort jeres egne erfaringer og undersøgelser om emnet.

Indlægget er lavet til de som faktisk værdsætter at Binance er åben og som skriver sig op, og ja så tjener jeg en lille bitte skilling på det, og hvad så?

Så skriv da i indlægget fx "Hvis i tilmelder jer via mit link så modtager jeg en lille skilling ;-)" eller lignende. Det virker utrolig uærligt ikke at nævne det, som om at du håber at nogle personer ikke kan gennemskue det.

Jeg har selv handlet meget med især ethereum, så det er ikke fordi jeg er imod cryptovaluta, jeg er helt vild med det.

Lav en blog om bitcoins, hvis du vil lave subjektive indlæg propfyldt med affiliatelinks og overskrifter som "Market crash endeligt over!", hvilket ingen kan sige med sikkerhed.

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Apr 18
Indlæg ialt: 30
Fra  kursus Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du set prisen siden du kom med meldingen om at nedturen er ovre ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:

Sådan er det ikke med Cryptovaluta. Cryptovaluta er betalingsmidler, som er afhængige af, at nogen vil acceptere dem som betaling. Hvis mange pludselig vil acceptere f.eks. Bitcoin som betaling, er der er chance for, at kursen i forhold til f.eks. DKK vil stige. Hvis ingen vil acceptere dem som betaling, vil værdien helt forsvinde. Præcis som det gælder for DKK, i øvrigt.

Men når alt det positive er sagt, står jeg stadig tilbage uden at være blevet cryptoinvestor.

Teknologien er smart, problemet er bare, at ingen bruger det  som betaling, ud over typisk personer, der laver lyssky forretninger. Folk køber cryptovaluta som investering og spekulation.

Men ellers enig!

Hele hypen om cryptovaluta minder om tulipanfesten i Holland for et par århundrede siden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kryptovaluta er simpelthen genialt!

Før i tiden skulle narkogangstere og internationale våbensmuglere - for ikke at nævne prostitutionsringe etc gå rundt med en hel masse kontanter - og endda i store sedler.

Nu slipper de for at slæbe på vildt store kufferter og risikere at blive ranet af en tilfældig lille skurk i en mørk sidegade.

Nu kan de bare åbne deres app på mobilen og der står de store dejlige sorte skattefri beløb helt uden risiko.....lige udover diverse internetvira eller malware. Men selv gangstere har vel IT-support 24/7, så der er ikke noget at betænke sig på.

Endelig, så kan man jo klart forvente at de hersens illegale penge, som man har sørget for ikke kan spores til sig, at de også stiger voldsomt i værdi.

Bare dejligt at være narkogangster eller våbensmugler idag....ikke alt det slæberi med ildelugtende pengesedler. Det er dog skidesvært at sniffe coke med et kreditkort, som ikke kan rulles. Nem-Id kan måske bruges til det?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne måske overveje Netto’s Bytcoins, de averterer i dag i dagspressen med bytcoins som investeringsmulighed i stedet for at få udbetalt byttepenge, da mængden af mønter og sedler er dalende vil bytcoins formentlig stige voldsomt i værdi….

Ellers enig i det foregående bidrag til tråden, minder meget om tulipan-feberen i Holland, læren er vel bare at vi mennesker aldrig bliver klogere 😊. 

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Tilmeldt 1. Apr 18
Indlæg ialt: 30
Fra  kursus Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan spørge sig selv hvornår markedsføringsloven kommer ind hende i indlæg som trådstarter har lavet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Larsen:
Man kunne måske overveje Netto’s Bytcoins, de averterer i dag i dagspressen med bytcoins som investeringsmulighed i stedet for at få udbetalt byttepenge, da mængden af mønter og sedler er dalende vil bytcoins formentlig stige voldsomt i værdi
 Big Smile ja god dag at annoncere denne sag på tak Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Larsen:

Man kunne måske overveje Netto’s Bytcoins, de averterer i dag i dagspressen med bytcoins som investeringsmulighed i stedet for at få udbetalt byttepenge, da mængden af mønter og sedler er dalende vil bytcoins formentlig stige voldsomt i værdi….

Ellers enig i det foregående bidrag til tråden, minder meget om tulipan-feberen i Holland, læren er vel bare at vi mennesker aldrig bliver klogere 😊. 

Problemet er bare, også med cryptovaluta, at det er udbud og efterspørgsel. Så så længe der kan lokkes folk med i dette game, så stiger de, men den dag folk mister interessen, så daler de i værdi på samme niveau, som boliger i udkants Danmark. 

Uendelige stigninger findes ikke, selvom ingen kan regne den matematiske ligning ud :)

Jeg ville hellere købe en ejendom til overpris, end sætte mine penge på bingo valuta, i det mindste kan man bo i boligen, hvis det går helt galt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kursus:

Man kan spørge sig selv hvornår markedsføringsloven kommer ind hende i indlæg som trådstarter har lavet.

Den blev overtrådt, da indlægget blev publiceret :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)