Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor stort webhotel?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg vil hører om der sidder en med webhotel's erfaring :o)

Hvis man f.eks. har ca. 2000 brugere, med en 500 daglige besøg, hvor stort webhotel kræver dette?

Selve hjemmesiden er som sådan simpel, men med en håndfuld billeder på hver side, og en database med mange lister..

Jeg ved godt at det selvfølgelig er svært at give et facit på det, men jeg håber, at der sidder en der kan give et estimat :)

Mvh

Casper

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis 5 gb er nok plads til site, database og emails, burde det mindste webhotel fra unoeuro under normale omstændigheder have rigeligt med ressourcer til at afvikle en hjemmeside med så lidt trafik.

Tilmeldt 10. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du benytter en service som azure. Så kan du indstille hosting til at skalerer sammen med antallet af besøgende, og så behøver du ikke tænke på den slags.

daniella

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer virkelig an på hvordan siden er opbygget - det kan være alt fra et webhotel 7-15kr om måneden til hundredevis af kroner hver måned (i det tilfælde, skulle man måske kigge på nogle optimeringer i siden).

Vi har kunder der håndtere 300-400k sidevisninger om dagen uden de store problemer i form af ressourcer (og derved størrelse af webhotel), men på den anden side, har vi også kunder med meget få besøgende om dagen, der bruger ufattelig mange ressourcer - hovedsagligt fordi siderne er elendigt bygget.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar! Yes Yes Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)