Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Programmør/coder til udvikling af App og hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal bruge en programmør/coder til udvikling af en App samt hjemmeside - begge af en vis kompleksitet, hvori streaming er et altafgørende element.

Jeg forestiller mig, at det evt. er DTU-studerende (Lyngby), da du skal være indstillet på at sidde i Holte.

Det er en kæmpe fordel, hvis du har erfaring og/eller har en interesse i tech start-ups.

Jeg kan tilbyde: 
- Fri husleje og eget værelse
- Bliv en del af et start-up bestående af 2 ildsjæle
- Få uvurderlig erfaring

Del venligst jeres erfaringer og relationer og smid mig en PB!

- Marc
--------------------------------------------------------------------------------
I need a programmer / coder to develop an app as well as a website - both of a certain complexity in which streaming is an essential element.

I imagine that it might be DTU-studen (Lyngby), as you must be prepared to sit in Holte.

It's a huge advantage if you have experience and / or have an interest in tech start-ups.

I can offer:
- Free rent and your own room
- Become part of a start-up consisting of 2 enthusiasts
- Get invaluable experience

Please share your experiences and relationships and throw me a PB!

- Marc

Tilmeldt 10. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare for tyndt det der.

daniella

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du som studerende overvejer at hoppe på det her "tilbud" så skal du tænke rigtigt meget over hvordan det vil være at have din "chef" som roomate, hvordan det vil være aldrig at have fri og hvordan du vil have det med at læse lektier med samme følelse som du har når du tjekker din mobil i arbejdstiden ...

Derudover skal du også lægge mærke til at Marc ikke har fortalt noget om hvad han selv kommer med til partnerskabet ...

Jeg har flere gange oplevet på egen krop at bruge måneder af mit liv på folk der lover guld og grønne skove, mens jeg koder et eller andet til dem, og når så produktet er færdig vister det sig pludselig at de ikke forstår at realisere konceptet ... altså ikke penge til dig.

2-3 måneder af dit liv er pænt meget at smide ud af vinduet, specielt hvis det foregår samtidig med dit studie, og 2-3 måneder er også pænt længe at vente på at få bekræftet hvorvidt din partner faktisk kan noget eller om han bare har det hele i munden.

En studerende programmør ligger ifølge Prosa på 150-160kr (https://www.prosa.dk/navigationsbokse/for-studerende/raadgivning/faa-den-rette-loen-paa-dit-it-studiejob/) så 3 måneder fuldtid koster 72.000kr. 

Er du klar til at afdrage 72.000kr til mig i små bider, og så først vide om du får noget for dem når du er færdig?

I tilgift til ovenstående, skal du som minimum kræve en grundløn på 8-10.000kr om måneden og lovning om at dit studie har første prioritet. Tal med fagforeningen inden i skriver under :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)