Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Installering af magento 2 virker ikke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har udset mig denne template som  jeg vil bruge i min magento webshop. Jeg har fået en server hos chosting, oprettet en database, jeg uploader "full package" filen til public_html og extracter filen (jeg går udfra fulde magento 2.0.2 er med i pakken) så går jeg ind på min hjemmeside.dk/admin går igennem stup wizard, så virker hjemmesiden og når jeg logger ind på admin kan jeg kun se det her og der ikke noget som virker, ingen af knapperne udover startsiden. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort forket jeg har prøvet afinstaller flere gang og prøvet installer magento 1.9 dernæst "filen fra template hjemmesiden" og det virker ikke 

link:

https://www.templatemonster.com/free-templates/f2-responsive-fashion-store-magento-theme-57559.html#tab-details

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Themet kræver magento version 2.0.x

Tjek om dit webhotel eller server installation lever op til denne magento versions krav.

Hvis der herefter stadig er problemer bliver du nødt til at beskrive fejlmeddelelser m.m. 

Søg hjælp de "rigtige" steder. Der er med garanti flere der står klar til at hjælpe i et magento forum eller en magento gruppe på facebook.

Tilmeldt 5. Mar 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

det gør det, jeg laver en screencast og sætter et link op til det 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)