Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille hjælp til Digital Marketing generelt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ottesen
Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har pr. 1. marts oprettet en facebook side, hvor jeg kommer med gode markedsføringsråd til private og virksomheder - især nystartede virksomheder.

Siden hedder: Don’t Make The Customers Think. Her er link til mit opslag fra i dag;

https://www.facebook.com/LBODigitalMarketing/posts/818785718330256

Jeg prøver så vidt muligt at lave opslag 3 gange om ugen, og har man idé’er til emner, er man mere end velkommen til at byde ind med disse.

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg i februar måned bestod min Digitale Markedsføring på akademisk niveau, med et fint 10 tal, og heraf fik idé’en til at hjælpe andre, som måske finder den digitale verden svær at navigerer rundt i.

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda,

Tillykke med 10 tallet :)

Efter at have læst de første par indlæg fornemmer man at du har meget på hjerte. Jeg håber at nogle af dine artikler kommer til at være meget uddybbende omkring et enkelt emne.

God vind :)

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Fra Ottesen
Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tusinde tak!

Jeg ville ønske, at jeg kunne skrive lange indlæg, men fakta er, at Facebook ikke egner sig hertil.

Jeg har valgt Facebook for at skabe debat og lave små ‘teasere’ for dem som synes at ‘det der digitale’ er en svær en. 

Mange hilsner

Linda

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LInda

Tillykke med dit 10-tal.

Held og lykke med dit nye projekt!!

Måske du kunne overveje at få din egen blog...

Har før set frustration fra folk som er startet ud på Facebook, og bagefter skulle rykke alle deres ting til en Blog...

God arbejdslyst!!


René

Fra Ottesen
Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Tusinde tak!

Fremragende idé! Den vil jeg helt sikkert tage til mig 👍 

Mange hilsner 

Linda

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Ordkild Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt! Hvis jeg var dig, så ville jeg overveje at bruge LinkedIn Pulse. Din tilgang kunne få meget medvind derigennem.

Held og lykke. Jeg respekterer virkelig folk, der starter med at skabe godt content og tager den derfra.

Fra Ottesen
Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Jeg bruger LinkedIn dagligt, så det var da klart noget jeg kunne forsøge mig ud i 👍

Jeg har en ikke betalt profil derinde nu - skal jeg opgraderer for at kunne bruge dén funktion? 🤷‍♀️

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)