Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung ildsjæl mangler arbejde!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en 23 årig københavner der søger fuldtidsarbejde. Jeg har stor interesse for iværksætteri, og vil gerne have job i en nystartet virksomhed. Allerhelst et firma med fokus på salg, handel, og-eller ledelse. Jeg har tidligere erfaring fra salg over telefon. Jeg forventer ikke høj løn i starten, men evt. ejerandele i firmaet.
Jeg er venlig, lærenem og super socialt anlagt. Jeg VED at jeg kan bruges til rigtig meget. Jeg håber i har lyst til at lære mig bedre at kende.

E-mail: vestergaard.cph@gmail.com
Tlf.: +45 91614772

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Mar 16
Indlæg ialt: 52
Fra  Nyt-laan.dk Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Dejligt med noget god energi! Dog tror jeg at du er nødt til at være lidt mere specifik, hvis du vil få noget ud af sådan et opslag.

HVAD kan du? At du selv syntes du kan en masse, fortæller jo ikke en virksomhedsejer om de kan bruge dig til noget.

Vær konkret, fortæl hvad du er god til, være mere præcis med hvad du gerne vil lave, og så tror jeg af du vil få meget mere ud af sådan er opslag.


Find et billigt forbrugslån - mit affiliate eventyr

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt for din måde at række ud på, god karma. Lav dit CV på linkedin, smid det her, så alle kan se hvad du kan. Held og lykke, det skal nok gå når du er aktiv på den måde!!

Jakob

Tilmeldt 23. Nov 16
Indlæg ialt: 29
Fra  Meier Solutions IvS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nødt til at skrive lidt mere hvad du kan og hvilken uddannelse du har.

Jeg personlig ville kun indgå et partnerskab med nogen som har usædvanligt fremragende færdigheder på områder, hvor jeg selv er underrepræsenteret.

Men respekt for din positive tilgang!

System og Appudvikling i Holstebro - Meier Solutions

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt herfra Mads!

Har hermed fremsendt en mail, for således at finde ud af om vi er et "match" Smile

Ser frem til at høre fra dig!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)