Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfasning af Scannet Webshop 2

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har en Scannet Webshop 2, som vi ønsker at udfase efter, at vi kan se at Webshop 3 versionen ikke dækker det behov vi har for at udvikle vores forretning.

Vi har været en trofast kunde i rigtig mange år, og føler os derfor rigtigt dårligt behandlet når vi ikke kunne aftale en forlængelse på f.eks. 3 måneder. 

Nu er vi så uheldige, at fornyelsen af vores abonnement forfalder NU, men har brug for webshoppen blot en måned mere ! Vores forhandler af Scannet-shoppen har svaret tilbage, at de kun kan tilbyde en 6 måneders forlængelse. 

Når vi spørger vores forhandler, så svarer de at Scannet maks. vil nedsætte abonnements/bindingsperioden til 6 måneder. Og kontakter man Scannet, så er svaret at man skal tale med sin forhandler. 

Mit spørgsmål er derfor: 

1. Er der nogen som er som er bekendt med at lave en forlængelse på 3 måneder?
2. Kendes datoen for udløb af vedligehold af Webshop2 fra Scannets side?

Med venlig hilsen 

Trine

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

 

Jeg er ked af at høre i får så dårligt service.

 

Hos www.weebio.dk ville vi aldrig stille sådanne urimelige krav.

 

Er i ved at flytte til en anden webshop løsning?

Jeg har desværre ikke indblik i Scannet´s betingelser eller kender til andres erfaringer.

Jeg krydser fingrer for i finder en løsning.


God arbejdslyst!


René

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)