Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto og bedste banker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 18
Indlæg ialt: 13
Fra  FMBR Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino fællesskabet,

Jeg har skrevet til mine to banker (Danske Bank og Sydbank) omkring en erhvervskonto.

Men jeg vil stadigvæk høre jer, hvad I har af erfaringer med konto til virksomhed.

Hvilke banker er bedst for mindre enkeltmandsvirksomheder?

Tilmeldt 22. Feb 18
Indlæg ialt: 13
Fra  FMBR Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

OBS: Behøver man en erhvervskonto, eller kan man bare få oprettet en ny privatkonto, og bruge den?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ofte oppe her og div facebook grupper, og erfaring siger, at i princip alle ca 70 pengeinstitutter ofte nævnes for både det gode og dårlige i et sammenrod

Ofte er svar fra nogen der fik "bank" for 1 år siden , og meget er ændret

Nå - du kan  ikke alle fald se standard priser fra de store banker her + fra en række af de mindre her https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Sydbank fordi de havde et tilbud på daværende tidspunkt, hvor det er gratis indtil man er 29. 

De gør dog ikke selv opmærksom på deres tilbud, jeg skulle nævne det flere gange før de rent faktisk gav det gratis.

Derudover tog det over to måneder at få sat op, hvor der gik værdifuldt tid med noget så ligegyldigt. Så overvej om du skal bruge nogle andre, selv hvis de stadig har tilbuddet, tyder hvertfald på man så ryger "bagerst i køen" :-)

Mvh. Martin

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Tilmeldt 27. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)