Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af fotovirksomhed.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Morild
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 25
Fra  DBNWeb Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg roder lidt med min hjemmeside i øjeblikket. Min "Om" knap virkede ikke, da jeg havde fjernet noget indhold fra den, så tak for at du lige minder mig om det. Der er også kommet et "r" på fotografere i footeren.

Om man helst vil betale 5.000 kr. i stedet for 2.000 kr. for stort set det samme, er jo op til en selv.

Vh Daniel

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gabriel 

Der er mange steps i oprettelsen af en virksomhed og mange ting du skal have styr på. 

Om du leverer de printede billeder eller ej vil vel komme an på, hvad dine kunder ønsker sig. 

Jeg vil an befale dig at markedsføre dig på de sociale medier. En annonce er ikke noget man får, men noget man betaler for. Det vil være en god ide at sætte dig ind i facebookannoncering og muligvis have et nyhedsbrev (hvis du har mod på det) 

Når du når til det, skal du huske at se på hvem din målgruppe er når du skal have lavet logo og website. Alt for mange nyopstartede får lavet et logo der er forkert til deres virksomhed eller dårligt håndværk. Derfor har jeg skrevet en guide med '6 tips til dig der skal have lavet et logo' 

Du kan hente den her https://vissuel.dk/logo-design-tips/

Fra Randers
Tilmeldt 26. Feb 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler stadig meget information og tips og tricks til at undgå begynderfejl, så skriv gerne hvis i holder inde med noget ;)

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har nogle konkrete spørgmsål du ønsker svar på elller sparring, så send mig bare en PB.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)