Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sneakers

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra valby
Tilmeldt 17. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine kære anke,
Jeg efterspørger en agerende leverandør som tilstede kender ind til sneakers professionen.
jeg vil gerne formue, at markedsføre sneakers i Denmark. 
Jeg hedder Mikael, de fleste medmennesker vælger at kalde mig for I.N.S ligesom Insane agtigt, fordi jeg har nogle gode sneakers episoder.
Jeg er bare proppen, det jeg mener med det er, at jeg er den fyr som sætter noget i en sammenhæng og gør det til liv.
Jeg håber på at der er nogle agerende løver som vil fange I.N.S, da jeg søger alle mulige slags af sneakers.

budget? den har vi sku.

Med Venlig Hilsen
I.N.S.

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare et godt råd. Prøv at læse teksten igennem før du poster den. Der er flere af sætningerne som ikke giver mening, samt kan være det som gør at folk ikke tager kontakt til dig.

I forhold til at finde en leverandør, så vil jeg foreslå at du hører nogen af de firmaer som du synes sælger fede sneakers om hvem de anvender som leverandør.   

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

nikokj:
Bare et godt råd. Prøv at læse teksten igennem før du poster den

Det lyder da som noget der har været gennem Google translate.

nikokj:
så vil jeg foreslå at du hører nogen af de firmaer som du synes sælger fede sneakers om hvem de anvender som leverandør.   

Intet seriøst firma vil give oplysninger om deres producenter, til en potentiel konkurrent.

 

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

nikokj:
Bare et godt råd. Prøv at læse teksten igennem før du poster den

Det lyder da som noget der har været gennem Google translate.

nikokj:
så vil jeg foreslå at du hører nogen af de firmaer som du synes sælger fede sneakers om hvem de anvender som leverandør.   

Intet seriøst firma vil give oplysninger om deres producenter, til en potentiel konkurrent.

 

Du kan sagtens få dem til at oplyse deres leverandør. Bare lad vær med at fortælle at du vil starte et firma op selv, således de betragter dig som nysgerrig kunde i stedet. Især hvis det er en fysisk butik man besøger og man er veltalende, så kan man få mange gode oplysninger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)