Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en Adwords (og SEO) kyndig - mod betaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har igennem det sidste år haft et bureau til at stå for mit Adwords, men det har været en ærgerlig oplevelse. I forhold til det budget jeg ligger hver måned, ville jeg mene at det burde give flere henvendelser. Det kan selvfølgelig både skyldes Adwords opsætning såvel som sidens indhold og brugervenlighed. Derfor søger jeg en der kan stå for begge dele!

Da de 12 måneder som kontrakten er på, snart udløber, ser jeg mig nu om efter andre muligheder.

Jeg søger en Adwords "ekspert" der mod betaling vil kigge min Adwords igennem fra ende til anden og se hvad der kan optimeres på, derudover må du gerne være skarp på SEO også, så siden også kan blive toptunet til google.

Lad mig endelig høre hvis i har nogle anbefalinger, eller hvis i mener i er de bedste indenfor faget :)

Mvh Daniel



Tilmeldt 25. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel...

Jeg vil gerne tage en snak med dig på telefonen...

Du står samme sted som jeg gjorde for år tilbage hvor jeg også følte mig godt og grundigt snydt af et firma...

Det gjorde at jeg gik i gang selv og fandt samarbejds partnere som kan skabe værdi for de kunder som jeg har i dag...

Med andre ord, du får gennem mig en som kan hjælpe dig med dit SEO både på det tekniske men også på det plan hvor du kan gøre noget selv.

Adwords det laver jeg ikke, men her har jeg en virkelig kompetent gut som har arbejdet med adwords i 10 år og du får en som er ærlig omkring sit arbejde og som du kan snakke med om det.

Hvis du har lyst til en uforpligtende snak så giv et ring Mandag på telefon 21404003 og lad os få en snak om hvordan der bliver skabt mest værdi for dig...

Jeg vil ikke udråbe mig selv eller dem jeg arbejder sammen med som de bedste men vi får da hver måned resultater på både adwords og seo som skaber stor værdi for vores kunder og det er i bund og grund det det handler om...

Mange hilsner

Tommy

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Daniel.

Smid en mail til mig på danielnordahlh@gmail.com, og lad os snakke om dine behov, og hvad jeg kan gøre for dig.

Jeg har arbejdet med AdWords i mange år, og har blandt andet AdWords certifikat. Har arbejdet i en byggetilbud's virksomhed, hvor jeg generede en masse leads til utroligt gode priser, i forhold til vores konkurrenter.

Lige nu laver jeg blandt andet AdWords for en dametøjs webshop, som har en ROAS på over 10, hvilket må siges at være meget godt.

Derudover laver jeg også SEO for 2 webshops, hvoraf dametøjs webshoppen er den ene. SEO har jeg lavet i omtrent den samme tid, som jeg har lavet AdWords, og har opnået en masse positive resultater gennem tiderne.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra København
Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)