Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbyder hvor jeg kan få Magento2?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg leder efter et nyt sted hvor jeg kan installere Magento2 og få muligheden for at adgang via SSH. Da Der hvor jeg har min server nu, åbenbar ikke kan hjælpe mig. Jeg ville ikke nævne hvem det er, da jeg indtil min beslutning om at få Magento2, har været meget god. Jeg vil selvfølgelig gerne have det så billigt som muligt, da mit projekt stadigvæk er i en tidligt begyndelse. Hvis det er en god pris, vil jeg selvfølgelig anbefale mine kommende kunder og forretnings partner dette sted.

På forhånd tak :)

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej måske du skal diffener hvad du forventer af billig eller en ca pris.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

VKM:

Hej.

Jeg leder efter et nyt sted hvor jeg kan installere Magento2 og få muligheden for at adgang via SSH. Da Der hvor jeg har min server nu, åbenbar ikke kan hjælpe mig. Jeg ville ikke nævne hvem det er, da jeg indtil min beslutning om at få Magento2, har været meget god. Jeg vil selvfølgelig gerne have det så billigt som muligt, da mit projekt stadigvæk er i en tidligt begyndelse. Hvis det er en god pris, vil jeg selvfølgelig anbefale mine kommende kunder og forretnings partner dette sted.

På forhånd tak :)

De fleste webhoteller tilbyder vist SSH-adgang idag. Hvilket også er et must hvis man vil have noget ud af sin magento2. 

Tag evt. et kig på unoeuro hvis det skal være så billigt som muligt.

God vind med projektet.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug www.h4r.dk (hosting4real.net)
De har gode, hurtige og billige servere samt god dansk support og kanon godt cpanel, med alt hvad du kunne tænke dig, du skulle få brug for, webdisk, ftp, zip mulighed, filmanager, SSH, backup oma.
Du skal være velkommen til at bruge dette link :) https://shop.hosting4real.net/aff.php?aff=14

Priserne ligger fra 42,12 kr pr. mdr. som de fleste kan klare sig for (10GB)

Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart lyder det til at https://azehosting.net/ ville være stedet for dig, de har SSH og generelt har du fuld kontrol over alt. De er forholdvis billige, uden at være de billigste, og de har en fantastisk dansk service. Deres tilkøbsprodukter koster lidt ekstra, men jeg synes de alle pengene værd.

Skal du have en større løsning med dedikeret server, ville jeg se på nogle lidt større som Nexcess.net eller Rackspace, men så er prisen også derefter.

Jeg har arbejdet med og hostet Magento shops i 8 år, hvor vi har været mange hosts omkring, og kvaliteten svinger enormt. Du meget velkomme til at stille spørgsmål hvis du er nysgerrig på noget.

Dejlig søndag :)

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene.

Har en god dialog om at få det fixet, der hvor jeg har det nu.  Men vil selvfølgelig kigge på de forskellige steder, som er nævnt her i tråden, hvis det bliver relevant i fremtiden. 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)