Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website app eller anden app løsning?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på at få lavet en app som skal fortælle om Historiske seværdigheder og monumenter i form af et lydklip eller tekst i en app.

Jeg har fået et tilbud af en programmør, som vil lave en app for mig. Den måde han vil lave app´en på, er ved at lave en hjemmeside om til en app,
så man kun skal vedligeholde et site på en gang, 2 fluer med et smæk som man siger ;). 

Jeg har ikke alverdens forstand på det, men har en idé om at det kun virker bedst på app løsninger, som ikke kræver alverdens og er bange for at jeg bliver nødt til at få lavet en app fra bunden kort tid efter, fordi hjemmeside app´en ikke kan trække trafikken, når der forhåbentlig kommer en hel del. 

Ville høre om der var nogle med mere forstand på emnet end mig, som ville bekræfte eller afkræfte min tanke med denne løsning.

Mange tak for jeres tid.
Mvh Anders Ditlev.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet bør måske være om du fra dag 1 har brug får både hjemmeside OG app? Vil det kunne lade sig gøre for dig hvis du nu starter med en hjemmeside? For at få afprøvet dit koncept og samtidig nå ud til så mange som muligt. Hvis du udover en hjemmeside også vil have en app så skal du lave til både iOS og Android og så stiger udgiften. Det er dyrt at få lavet en app. For slet ikke at tale om hvad det koster at vedligeholde den. En hjemmeside vil nok være en lidt mere sikker og billig løsning men det afhænger jo af om det er et krav at der skal være en app. Hvis dit produkt ikke kan overleve uden en app så er der selvfølgelig ikke noget at gøre.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit hurtige svar. 
Det er nødvendigt med en app for at få det hele til at fungere. 

Mit spørgsmål ligger på, om det at få lavet en hjemmeside og lave den om til en app er en holdbar løsning eller jeg på sigt vil blive nødt til at få lavet en app fra bunden når der kommer nok features eller brugere på app´en? 

Har ladet mig høre, at lave en hjemmeside app er den billigste løsning og jeg er bange for, at lave en billig løsning for derefter at blive nødsaget til at få lavet app´en 2 gange, da 1. løsning ikke var tilstrækkelig.

Håber du fanger mit lidt snørklede spørgsmål 

Mvh Anders 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)