Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerne bedømmelse på min facebook firmaside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er selvstændig og har i den forbindelse en facebook side tilknyttet min virksomhed

Denne har fået 100 anmeldelser med 5 stjerner, men så i dag opdager jeg at der pludselig er 1 anmeldelse med 1 stjerne. 

Nu kommer det mystiske. Jeg kan ikke se anmeldelsen, ikke se hvem der har givet den 1 stjerne og den findes ikke under anmeldelser eller stjernebedømmelser.

Først troede jeg det var en bruger der måske havde blokeret mig, men ingen jeg har spurgt kan fysisk se den anmeldelse eller hvem der har lavet den? Altså den findes faktisk slet ikke på min side og når man kigger på siden står der også 5 ud af 5 stjerner via 101 anmeldelser i alt. 


Nogen der har en ide til hvad der kan være gået galt? er det en fejl i facebook eller kan brugere lave anonyme anmeldelser af min side?


Ps. Undskyld hvis mit spørgsmål er dumt? :)

Mvh.
MrNeoz

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Den pågældende person har formentlig valgt i sine facebook indstillinger at anmelder skal skjules. Dermed er der ingen af dine kunder eller dig selv som kan se den.

Tilmeldt 9. Feb 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunderne kan se den med stjerner men ikke selve anmeldelsen

Tilmeldt 9. Feb 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså kunderne kan se der er en der har givet mig 1 stjerne men de kan ikke se hvem og der er ingen tekst. Jeg kan også selv se der er en med 1 stjerne men jeg kan heller ikke se den. Den er kun i den der overordnede oversigt over stjernebedømmelder.

Tilmeldt 12. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har samme issue. Gik dit væk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)