Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webshopejere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvordan i markedsfører jeres webshops.

Hvor markedsfører i jer?

Hvor mange penge bruger i på Adwords, facebook osv.?

Bruger i marketingsfirmaer, SEO optimering osv.?

Mvh
Jacob

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:46

Hej 

Jeg har en webshop, men den er ret ny og er ikke rigtig kommet i gang endnu.

Jeg bruger meget Instagram da det er en instashop. Jeg har også en Facebook side som jeg ikke rigtig har kommet i gang med endnu, dog det vil jeg snart.

Indtil videre har jeg ikke brugt penge på Adwords eller Facebook og har hellere ingen planer om det. Det kan godt være jeg vil bruge lidt penge på at reklamere et opslag på instagram, dog det bliver ikke meget.

Jeg har SEO optimering.

Markedsføring klarer jeg selv, da jeg ikke vil bruge penge for at andre skal gøre det for mig. 

Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:38

Det lyder super spændende!

Hvad hedder din Instagram? Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan du har sat den op.
Hvordan går salget, uden brug af markedsføringspenge?

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:12

Det er det skam også :-)

Min instagram er: omgdesignwebshop

Jeg sælger plakater og digital produkter. Billeder af plakterne osv. kommer op på instagram. Jeg kender ikke alle detaljerne omkring at få produkterne på på instagram og min webshop, da jeg ikke har fået lært at sætte produkterne op endnu men jeg får det at vide snart. 

Indtil videre har jeg haft to salg efter jeg startede op for ikke så langtid siden. Den ene var en veninde som ville have en personlig plakat og den anden var en kusine til en pige, som havde set en plakat jeg lavet til hende før jeg startede webshoppen

Jeg har lidt følgere på min instagram, dog jeg markedsfører ikke helt vildt lige nu da jeg først lige vil have lært at få sat mine produkter op. Dog når jeg har styr på det hele så er det med at få sat produkter op på instagram og få brugt min Facebook side :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)