Hej allezusammen:-)
Jeg Tænkte på om der var nogen der havde nogle links eller nogle der kender en leverandør indenfor økologisk plejeprodukter.
Mvh Danny |
www.urtegaarden.dk har råvarerne
Jeg laver produkter med deres varer
Hej allezusammen:-)
Jeg Tænkte på om der var nogen der havde nogle links eller nogle der kender en leverandør indenfor økologisk plejeprodukter.
Mvh Danny |
www.urtegaarden.dk har råvarerne
Jeg laver produkter med deres varer |
Hej Danny. Jeg producerer /forhandler en cremeserie der udelukkende er fremstillet af naturen egne materialer. Jeg bestræber mig på af serien er så økologisk som muligt, men det er endnu ikke alle råvarer der er økologiske. Hvis det har vakt din interesse så kan du kigge ind på min hjemmeside der er som følger. www.venus-nk.dk Hvis du efter at have været inde og kigge på min hjemmeside og er blevet endnu mere interesseret så smid mig en mail, hvis du har lyst til at blive forhandler. Så kan jeg sende dig noget materiale. Jeg har solgt til frisør saloner, skønhedsklinikker, negleklinikker, små specialbutikker og sælger selv gennem min hjemmeside. Jeg har deltaget på en del livsstilsmesser igennem årerne. Nå det blev vist lidt af en historie jeg kom ud i. Mange forårshilsner fra Karina Sølvsten Venus naturlig Kropspleje |
Hejsa.. Linket virker ikke lige..? ;-( /P |