Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Danmark klar til "den amerikanske" marketingstil?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har siden 2015 studeret rigtig meget amerikansk digital markedsføring og testet det af på min virksomhed Fitness Formularen.

Guruer som: Frank Kern, Eben Pagan, Mike Dillard etc.

Den her amerikanske direct response stil er meget kontroversiel ift. den mere polerede og kommercielle. Jeg har i hvertfald fået af vide, af min omgangskreds, at meget af min tekst, er i det kontroversielle lav.

Men det virker jo! Jeg har i hvertfald fået rigtig gode konverteringsprocenter både ift. nye leads (email subscribers) og konvertinger af disse leads (7% konverting af et videokursus til 3 rater af 399,- til kold trafik på Facebook). 

Dem som fortæller mig, at de synes jeg bør skrue ned for "den amerikanske stil" har ikke forstand på markedsføring. De kommer uden fra det område. Så det jeg gerne vil bede om Jeres feedback på, er Jeres (gerne folk med masser af marketingerfaring) feedback på mit sprogbrug? Er det for meget af det gode? Eller skal jeg bare kigge på de fine tal, jeg får?

Min side hedder https://fitnessformularen.dk

På forhånd tak. Giver også gerne feedback på Jeres sider, hvis ønsket.

Bedste hilsner,

Christian

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg synes personligt ikke at der er for meget af det "gode" :) Nej, det ser sgu godt ud egentlig... Godt gået...

Vh,
Mehmet

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste jeg personligt stejler lidt over, er at du skriver "+4000 andre travle kvinder" under din hovedtekst. Må mænd ikke være med? :) eller har du bevidst fravalgt mænd som en del af målgruppen?

Derudover synes jeg ikke der er meget "amerikansk marketingstil" over din side, og det er ment i en positiv ånd. Måske du kan bygge lidt mere troværdighed på dine landing pages ved at lave en kort præsentation af dig selv, det vil også på længere sigt kunne hjælpe dig med etablering af dit omdømme, lidt i stil med det som Christian Bitz efterhånden har fået banket på benene. Hans navn er jo et helt brand i sig selv nu.

Held og lykke fremover :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den amerikanske drøm

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det for tidligt om morgenen - men i mine øjne ligner det bare du taler til din målgruppe med gode call to actions? Har svært ved at se det kontroversielle i den måde du skriver? :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

For os andre som ikke har studeret marketing kunne det være rart at høre lidt mere om hvilke tiltag du har brugt som har virket godt.

Har du gennemført noget A/B testing og fundet ud af hvad der virker bedst eller er der blot andres erfaringer som du bruger?

Håber at du har mod på at gøre os andre lidt klogere :)

/Peter

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)