Ide til en App.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 18
Indlæg ialt: 1
hlarsen Skrevet 30-01-2018 kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg er 27 år og arbejde som sygeplejerske.

Jeg henvender mig til jer fordi:  at jeg har gået med en ide længe om at lave en app i forbindelse med mit arbejde. Men jeg står i denne situation at jeg intet ved om hvordan jeg kommer i gang med denne ide , derfor henvender jeg mig nu til jer i håbet af at jeres viden og erfaring kan hjælpe mig videre?

- Jeg håber at hører fra jer.

Ha en god dag.

Mvh Hlarsen

Tilmeldt 30. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Forex Fra  Forex Courses Skrevet 30-01-2018 kl. 18:30

Til at starte med så få skrevet alle funktioner ned på papir, så en programmør kan give dig noget detajleret feedback.

Fra København V
Tilmeldt 29. May 16
Indlæg ialt: 4
Christoffer Tybjerg Fra  Fifium Skrevet 31-01-2018 kl. 12:56

Hej,

Jeg kan godt hjælpe dig med dette.

Men en god ide er at få skrevet alle krav ned til appen. Derved er det nemmere at vide hvor stor omfanget er på opgaven.

Jeg vil meget gerne tale med dig omkring dette. 

Mine oplysninger:

+4527767600

cmt@fifium.com

Mvh,

Christoffer

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Christian Dahl Fra  Unique Code ivs Skrevet 31-01-2018 kl. 17:09

Som de andre siger så skal du have lavet en god analyse. Det betyder at du beskriver ALT hvad den app kan. Hver en lille funktion og knap skal du have styr på. Du må ALDRIG antage at en given funktion "jo siger sig selv". Gå I gang med at analysere hvad din app skal kunne helt ned I de små detaljer. Når du synes du er færdig så brug et par timer mere. Når du herefter er helt sikker på du er færdig så kan jeg allerede nu fortælle dig at du stadig mangler meget. En lille simpel app koster måske under 10.000 kr. En avanceret app koster et par hundrede tusinde kroner plus løbende vedligeholdelse.

Udover det så skal du forvente at det koster mange penge. Ikke kun at få den udviklet men også vedligeholdelse. Du kan ikke få lavet en app og smide den I app store og så forvente at det bare spiller. Ligesom en bil så skal den vedligeholdes hele tiden. 

Er det en du forventer at tjene penge på eller hvordan? Så husk at forberede dig på at blive skuffet ;) Det er meget få apps der bliver en success. App store er fyldt med ødelagte ubrugelige apps som en gang var en og eller andens drøm om den store million gevinst.

Så inden du tager kontakt til en udvikler så skal du lave dit hjemmearbejde først. Analyser din app og overvej hvordan du vil markedsføre den.

Tilmeldt 9. Jan 18
Indlæg ialt: 8
MaxDenStore Skrevet 31-01-2018 kl. 18:44

Hej!

Det lyder rigtigt spænderne. Først og fremmest vil jeg anbefale dig at gå detaljeret til værks. Mange applikationer lider døden ved enten små fejl, eller ikke helt gennemtænkte brugsscenarier. Derfor er det vigtigt at man fra start har et rigtigt godt fundament for hvad alle funktioner skal kunne, og hvor godt de skal kunne det. Ligeledes er der enormt mange ting man skal holde styr på, hvis man ønsker et ordenligt og professionelt slut produkt. Jeg vil på ingen måde anbefale dig at betale dig fra at få udviklingen klaret hos en virksomhed der udvikler apps, du ender alt for oftest op med noget helt andet end hvad du havde forventet fra start af, pga. krav, samt opfattelse af systemet. For mig står det klart, at de mest succesfulde produkter kommer af samarbejde med en programmør, der kan føre din idé ud i livet mod anpart i selskabet. På den måde sikre du fælles ønske om succes. Så jeg vil klart anbefale dig at forsøge at finde en partner der kan stå for programmering og udviklings delen, mens du står for idé/salgs udvikling. Hvis du mener det er håbløst at finde en partner, er du velkommen til at kontakte mig: max.den.store@outlook.dk

Held og lykke

MVH

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: