Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Marketing ressourcer på engelsk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg leder efter gode tutorials/ressourcer/blogs/bøger/etc. omkring Affiliate Marketing på engelsk. Jeg har en masse gode ressourcer og personer man bør følge på dansk, men da jeg gerne vil hjælpe en engelsksproget ven med at komme godt igang har jeg brug for materiale på engelsk.

Hvad kan i anbefale af personer man bør følge, begynder-tutorials og andet materiale til at komme godt igang med? Min ven er ikke så meget interesseret i det tekniske omkring at opsætte wordpress sider, men langt mere interesseret i hvordan man skriver godt indhold op imod Google, vælger et niche område og generelt kommer godt fra start.

Jeg forestiller mig at hun vil starte med at læse omkring den generelle økonomi i det at tjene penge online via affiliate marketing, og derefter dykke ned i hvordan man skaber sin første gode (og efterfølgende flere gode) affiliateside(r).

På forhånd tak for alle svar. Og hvis jeg har misset en åbenlys post der allerede besvarer mit spørgsmål beklager jeg, send mig et link og jeg tager den derfre.

Ser frem til jeres feedback og anbefalinger :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)