Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg er gået igang med at sælge tøj på trendsales og qxl men syndes 1. det går lidt for langsomt 2. det koster ALT for meget at blive set, nogle gange kan det være 50-100kr for 1-5 besøgende og ofte uden at de køber noget. Det er ikke godt nok til mig.

Min teori er at en webshop ville kunne gøre det, lige så godt eller måske bedre.
Så det vil jeg nu forsøge med  og så håber jeg det går lidt bedre :)

Men hvad mangler jeg

CVR nummer skal ankomme
Webhost (kender i nogle gode)
Flere vare (hvor mange forskellige ting skal man ca. starte med?)
Dankort aftale hos pbs
Webdesign har jeg

I har så stor erfaring, i må kunne sige mig om der er mere jeg ikke har tænkt på :)

Lidt mere.
Kender i nogle gode bøger eller andet der kan lære en noget om SEO og AdWords.
SEO kender jeg ikke så meget til AdWords vil jeg gerne lære noget om,  hvordan man vælger de rigtige ord.
f.eks tøj er der virkelig mange adwords på :)

Håber nogle af jer har nogle erfaringer som i vil give lidt ud af.

Med venlig hilsen
Anders 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 00:01

Du skal også have en betalingsgateway - fribetaling.dk, quickpay.dk osv.
Der findes ingen regel for hvor mange varer du skal have til at starte med, men jo større udvalg jo mere slag - det siger erfaringen mig.

adwords bøger: http://amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_?url=search-alias%3Daps&field-keywords=adwords

Ja det blev så et ultrakort indlæg, men jeg skal nok lige skrive lidt mere i morgen, hvis andre ikke har skrevet hvad der skal skrives Wink

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 00:44

Martin M ah tak ja det havde jeg da lige glemt :)

tak for linket 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:18
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:03

Xaque:

Lidt mere.
Kender i nogle gode bøger eller andet der kan lære en noget om SEO og AdWords.
SEO kender jeg ikke så meget til AdWords vil jeg gerne lære noget om,  hvordan man vælger de rigtige ord.
f.eks tøj er der virkelig mange adwords på :)

Hej Anders

Mht. AdWords er Learning Center (som tidligere nævnt her i tråden) det bedste sted at finde info. Det er bare tungt og det er 12 timers underholdning.  Desværre er der endnu ikke nogen der har lagt Gullak's bog ud på nettet, men man modtager den hvis man køber Martin Thorborgs E-pusher.

Med hensyn til at vælge de rette ord, så er der mange faktorer du skal have i spil. Men enkelte hovedregler:

Generelle ord giver meget trafik, men lav konvertering (begrænset hvor købelysten man er hvis man skriver "tøj" i en søgning).
Konkrete ord giver lidt trafik, men høj konvertering, eks. "køb lyserød Ralph Lauren polo shirt". 

Hvis du ikke har det store budget og samtidig er ny, så er der mange ting du skal tænke på udover valg af søgeord, men start fra en ende af og læs og leg dig frem. 

Held og Lykke. 

Søren J Wink

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)